آموزش حضوری در کنار آموزش مجازی در دانشگاه ها در مهر سال جاری اجرا می گردد

به گزارش مجله هاستفا، خبرگزاری خبرنگاران- معاون آموزشی وزیر علوم تحقیقات و فناور گفت: آموزش حضوری در کنار آموزش مجازی در دانشگاه ها در مهر 1400 اجرا می گردد.

آموزش حضوری در کنار آموزش مجازی در دانشگاه ها در مهر سال جاری اجرا می گردد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، علی خاکی صدیق اضافه کرد: در یکسال گذشته تا کنون آموزش الکترونیکی را در دانشگاه ها تجربه کردیم و دستاورد های زیادی در کنار بعضی مسائل را شاهد بودیم.

وی اضافه کرد: ترجیح ما برای آموزش در مهر 1400 آموزش حضوری است البته در کنار اموزش الکترونیکی، یعنی آموزش ترکیبی در مهر 1400 در دانشگاه های کشور را شاهد هستیم.

آقای خاکی صدیق با بیان اینکه حضور دانشجویان در محیط دانشگاه در مهر 1400 مستلزم سلامت دانشجویان و استادان است، تأکید کرد: در جامعه دانشگاهی باید ایمنی از لحاظ محافظت در مقابل این بیماری ایجاد گردد و زدن واکسن برای دانشجویان، استادان و کارمندان یک مطالبه جدی محسوب می گردد.

وی گفت: ادامه آموزش به صورت الکترونیکی به نفع آموزش عالی نیست البته اگر مجبور باشیم باید آموزش الکترونیکی را ادامه دهیم.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از صدا و سیما، آقای خاکی صدیق در پاسخ به نحوه آموزش برای داوطلبان جدید دانشگاه ها در مهر 1400 (نو دانشجویان) گفت: ما تأکید داریم که این داوطلبان مانند سایر دانشجویان در مرداد و شهریور واکسینه شوند البته اگر به هر دلیلی تحقق پیدا نکرد، نحوه آموزش به این داوطلبان (نو دانشجویان) الکترونیکی است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 7745

به "آموزش حضوری در کنار آموزش مجازی در دانشگاه ها در مهر سال جاری اجرا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش حضوری در کنار آموزش مجازی در دانشگاه ها در مهر سال جاری اجرا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید