شروع اردوی آمادگی تیم ملی بدمینتون در کیش، استعدادیابی رمز موفقیت

به گزارش مجله هاستفا، مرتضی ولی دروی در مصاحبه با خبرنگاران اعلام نمود: تمرینات آماده سازی بازیکنان در این اردوها جهت شرکت در المپیک ریو و المپیک 2018 جوانان در آرژانتین در جزیره کیش درحال انجام است.

شروع اردوی آمادگی تیم ملی بدمینتون در کیش، استعدادیابی رمز موفقیت

سرمربی تیم ملی بدمینتون کشورمان اظهارداشت: دور اول تمرینات اردیبهشت ماه امسال در زنجان و دور دوم آن، خرداد ماه در کمپ تیم های ملی کشور در تهران برگزار گردید و هم اکنون جهت انجام دور سوم تمرینات تیم بخاطر شرایط آب و هوایی به جزیره کیش آمده ایم که بلافاصله بعد از این اردو در کمپ تهران مجدداً به تمرینات ادامه می دهیم تا چهار بازیکن این تیم به ترکیه اعزام شوند.

وی اضافه نمود: این تمرینات برای آماده سازی بازیکنان جهت شرکت در المپیک ریو و همچنین المپیک جوانان آرژانتین 2018 انجام می گردد که تشکل شده است از چهار بازیکن برتر امید، چهار بازیکن جوانان و دو بازیکن نوجوانان است و دو نفر از بازیکنان ما امیر جباری و مهدی انصاری در حال حاضر جهت انجام مسابقات به کشور تایلند اعزام شده اند.

ولی دروی بیان داشت: در این اردوی 10 روزه، محور برنامه های ما بیشتر روی بدنسازی بازیکنان تیم ملی است. با توجه به شرایط آب و هوایی که در کیش هست و با توجه به اینکه بیشتر قهرمانان بدمینتون جهان از جنوب شرق آسیا هستند و در همین شرایط آب و هوایی تمرین می نمایند، این منطقه را برای دور سوم تمرینات تیم انتخاب کردیم.

سرمربی تیم ملی بدمینتون کشور در ارتباط با تیم بدمینتون جزیره کیش گفت: هشت نفر بازیکنان تیم بدمینتون کیش پا به پای تیم ملی کشور در تمریتان حضور دارند. بین بازیکانان کیش، استعداد هایی بین خردسالان و نوجوانان وجود دارند که قطعاً می توانند در آینده ای نزدیک به تیم ملی کشور راه پیدا نمایند و این نشان می دهد که زیر بنای خوبی برای این ورزش توسط مربیان در این جزیره زیبا ساخته شده است.

وی در ادامه در مورد شرایط تیم ملی بدمینتون کشورمان اظهارداشت: شرایط تیم نسبت به سال های گذشته بهتر و فضای مسابقات باز تر شده و بازیکنان این تیم نیز برای برگزاری مسابقات به خارج از کشور اعزام می شوند. در کمیته فنی و کمیته تیم های ملی، برای بازیکنی که به آن درجه و رتبه رسیده اند که بتواند در مسابقات خارج از کشور شرکت کند، مجوز لازم صادر می گردد و آن بازیکن با هزینه شخصی و با یاری اسپانسر در مسابقات بین المللی حضور پیدا میکند و در حال حاضر هم دو بازیکن ما در بانکوک به سر می برند و 20 روز دیگر نیز تیم ملی بدمینتون به ترکیه اعزام خواهند شد.

ولی دروی با اشاره به رقبای اصلی تیم ملی بدمینتون کشور مان بیان نمود: ما در غرب آسیا حرف اول را می زنیم و رقیب دیرینه ما کشور ترکیه است.اگر آسیا را به چهار منطقه تقسیم کنیم در منطقه اول کشورهای جنوب آسیا مانند چین، اندونزی، مالزی، ژاپن و کره قرار گرفته است که قهرمانان اصلی این رشته از این منطقه هستند.

وی اضافه نمود: جمهوری اسلامی ایران در دومین منطقه قرار گرفته است یعنی ما بین رتبه 12 تا 16آسیا قرار داریم. بعد از آن هم کشورهای در حال توسعه همچون کشورهای عربی قرار دارند. در جهان نیز با اینکه ایران جزو برترین ها نیست، اما در رده تیم های در حال توسعه قرار داریم و امیدواریم بتوانیم از این رتبه به بالاتر صعود کنیم. استعداد یابی و جوان گرایی رمز موفقیت در مسابقات جهانی است و با اعزام بیشتر به مسابقات بین المللی و داشتن اسپانسر به این صندلی دست پیدا خواهیم یافت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 1898

به "شروع اردوی آمادگی تیم ملی بدمینتون در کیش، استعدادیابی رمز موفقیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع اردوی آمادگی تیم ملی بدمینتون در کیش، استعدادیابی رمز موفقیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید