تساوی تیم فوتبال امید ایران برابر ازبکستان، امیدوار به دو دیدار

به گزارش مجله هاستفا، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال امید ایران که سالهاست نتوانسته در بازیهای المپیک حضور داشته باشد، از بعدازظهر امروز پنجشنبه دیدارهایخود در مرحله انتخابی را در تایلند آغاز کرد. این تیم در نخستین بازی خود از ساعت 13:45 دقیقه به وقت تهران به مصاف تیم ازبکستان رفت که این بازی با تساوی یک به یک به خاتمه رسید. کوبیلوف در دقیقه 39 برای ازبکستان و رضا دهقانی در دقیقه 58 برای ایران گل زدند.

تساوی تیم فوتبال امید ایران برابر ازبکستان، امیدوار به دو دیدار

در این دیدار که به میزبانی تایلند برگزار می شود، حمید استیلی تیمش را با این ترکیب به میدان فرستاد: حبیب عباسی فر، مجتبی نجاریان، مهدی مهدی خانی، الهیار صیادمنش، رضا شکاری، رضا دهقانی (90 محمد خدابنده لو)، محمد محبی (84 جعفر سلمانی)، علی شجاعی (46 مهدی قائدی)، متین کریم زاده، امید نورافکن و عارف آغاسی.

در دقایق ابتدایی شاگردان حمید استیلی نمایش خوبی داشتند و توانستند حملاتی را روی دروازه حریف ایجاد کنند و در ادامه هر چند ازبکستان صاحب فرصت هایی شد اما این تیم ایران بود که در دقیقه 28 صاحب یک فرصت ایده آل شد اما علی شجاعی از توپی که صیادمنش برای او ارسال کرده بود استفاده نکرد.

در دقیقه 38 این دیدار کم دقتی مدافع ایران فرصت را به مهاجم ازبکستان داد تا از داور قطری یک ضربه پنالنی بگیرند. این ضربه را کوبیلوف در دقیقه 39 به گل رجحان ازبک ها تبدیل کرد.

در دقیقه 45 صیادمنش می توانست کار را به تساوی بکشاند اما درون محوطه شش قدم توپ روی پای او قرار نگرفت و ضربه آرامش به بدن دفاع برخورد کرد و فرصت طلایی از ایران گرفته شد تا نیمه اول با شکست شاگردان استیلی به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم مهدی قائدی به جای شجاعی به میدان آمد تا شرایط هجومی تیم امید ایران بهتر شود و همین تعویض تاثیر خوبی در تیم امید داشت و شاگردان استیلی توانستند در دقیقه 58 گل تساوی را توسط رضا دهقانی به ثمر برسانند.

بعد از این گل تا حدودی بازی افت کرد و شرایط دو تیم برابر شد اما در دقایق پایانی تیم ازبکستان تلاش بیشری برای رسیدن به دروازه ایران داشت و در مقابل شاگردان استیلی اقدام به بازی تدافعی کردند و تنها مهدی قائدی در خط حمله حضور داشت.

تیم فوتبال امید ایران در دومین دیدار خود روز یکشنبه پیش رو از ساعت 13:45 دقیقه به مصاف تیم کره جنوبی خواهد رفت. چین آخرین حریف تیم امید ایران است که روز چهارشنبه هفته آینده دو تیم به مصاف هم خواهند رفت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 2391

به "تساوی تیم فوتبال امید ایران برابر ازبکستان، امیدوار به دو دیدار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تساوی تیم فوتبال امید ایران برابر ازبکستان، امیدوار به دو دیدار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید