راهنمای خرید برترین پارتی باکس؛ میزبانان حرفه ای برای مراسم های شما

به گزارش مجله هاستفا، پارتی باکس ها اسپیکرهایی هستند که به طور اختصاصی برای برگزاری جشن ها، مهمانی ها و رویدادهایی با حضور جمعیت بزرگ و در فضاهای باز طراحی شده اند. این دسته از اسپیکرها معمولاً دارای ویژگی های خاصی هستند که آن ها را برای این نوع رویدادها مناسب می سازد؛ به عنوان مثال، بعضی از این دستگاه ها دارای قابلیت هایی مانند نورپردازی، کارائوکه و قابلیت اتصال به دستگاه های دیگر هستند. با توجه به تعدد شرکت های تولیدکننده پارتی باکس در بازار، خرید یک پارتی باکس با کیفیت و پرقابلیت، ممکن است برای بسیاری از کاربران چالش برانگیز باشد. اگر تصمیم به خرید این دسته از اسپیکرها را دارید، در راهنمای خرید برترین پارتی باکس خبرنگاران همراه ما باشید تا محصولات پیشرفته ای را به شما معرفی کنیم.

راهنمای خرید برترین پارتی باکس؛ میزبانان حرفه ای برای مراسم های شما

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Party Box 310

اگر قصد خرید برترین اسپیکر پارتی باکس موجود در بازار را دارید و برای آن بودجه کافی را در نظر گرفته اید، به عنوان اولین گزینه می توانید روی ویژگی های فوق العاده مجذوب نماینده اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Party Box 310 حساب باز کنید. این محصول با ویژگی های خوبی که به کاربران ارائه می دهد، توانسته رضایت حدود 90 درصد خریدارانش در خبرنگاران را به خود جلب کند. این اسپیکر قابلیت استفاده در دو حالت برق یا باتری را داراست، به این ترتیب، در صورتی که به برق وصل باشد، به وسیله باتری داخلی 14440 میلی آمپر ساعتی اش خود به شارژ می رسد و در صورتی که به باتری وصل باشد، تا 18 ساعت موسیقی پخش می نماید.

PartyBox 310 اسپیکری مجذوب نماینده با وزن 27 کیلوگرم است که به منظور حمل راحت، 4 چرخ در زیر آن تعبیه شده است. در بخش جلویی این اسپیکر، نورپردازی زیبایی طراحی شده که با موسیقی همگام شده و مجذوب نمایندهیت آن را دوچندان می نماید. این اسپیکر پارتی باکس با توان خروجی 800 وات و فرکانس پاسخ گویی 50 تا 18000 هرتز به راحتی فضاهای بزرگ را پوشش می دهد. بعلاوه دارای استاندارد IPX4 بوده که آن را در برابر قطرات و پاشش آب مقاوم می نماید و می توانید با خیال راحت آن را در کنار فضاهایی مانند استخر نیز مورد استفاده قرار دهید. PartyBox 310 مجهز به اتصال بی سیم است و از نسخه بلوتوث 5.1 پشتیبانی می نماید. این محصول امکان اتصال سیمی را نیز داشته و شما می توانید از پورت AUX، میکروفون و گیتار در مراسم های خود بهره ببرید. در بالاترین قسمت اسپیکر، شرکت جی بی ال یک جایگاه قرارگیری گوشی نیز تعبیه نموده که در نوع خود بسیار کاربردی است.

2 عدد توئیتر 2.5 اینچی و 2 عدد ووفر 6.5 اینچی وظیفه فراوری صدا در این محصول را بر عهده دارند که این کار را با بالاترین کیفیت ممکن برای کاربران انجام می دهند. بعلاوه این امکان برای کاربران وجود دارد تا با استفاده از اپلیکیشن اختصاصی JBL Party Box، به شخصی سازی بخش های مختلف تنظیمات این اسپیکر پارتی باکس بپردازند. این محصول قابلیت اتصال چند دستگاه را نیز دارد و ویژگی مجذوب نماینده کارائوکه که در مراسم های و جشن ها بسیار کاربردی خواهد بود را در اختیار کاربران قرار می دهد. این محصول مجهز به یک صفحه کنترل روی بخش بالایی خود است که کاربران می توانند از این بخش برای تنظیم المان های مختلف صدا استفاده نمایند. این محصول بعلاوه 4 چراغ به همراه 2 چراغ چشمک زن در بخش های بالایی و پایینی دارد.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل انرجایزر مدل BTS822

در بین برترین اسپیکرهای پارتی باکس موجود در بازار، برند انرجایزر محصولات فوق العاده باکیفیتی را به فروش می رساند که از جمله آن ها می توان به مدل BTS822 اشاره نمود. این محصول به شکل استوانه ای طراحی شده و المان های طراحی اسپیکرهای مدرن امروزی به خوبی در آن به چشم می خورند. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل انرجایزر مدل BTS822 جزو محصولات سنگین وزن در بازار محسوب می گردد و سنگینی وزن آن به حدود 23 کیلوگرم می رسد. بنابراین کاربران برای حمل و نقل آن باید از افراد دیگر نیز یاری بگیرند. البته که انرجایزر برای این محصول دو عدد چرخ تعبیه نموده، اما خبری از دسته های چمدانی روی بدنه آن نیست. این محصول برای فراوری صدا مجهز به دو درایور 10 اینچی است که صدایی فوق العاده باکیفیت به همراه بیس نرم را فراوری می نماید و حداکثر توان خروجی 100 واتی و توان لحظه ای 1200 واتی را به کاربران ارائه می دهد.

روی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل انرجایزر مدل BTS822 قسمتی برای اعمال تنظیمات مورد نظرتان در قسمت treble، base، echo قرار گرفته است. این اسپیکر با استفاده از بلوتوث نسخه 5.0 اتصال پایداری را با دستگاه های هوشمند شما ایجاد می نماید و حداکثر برد در نظر گرفته شده برای آن 10 متر است. یکی از ویژگی های کاربردی این محصول، دارای بودن میکروفون وایرلس درون جعبه آن است که امکان میزبانی بسیار خوب از مراسم های شما را می دهد و بعلاوه شما می توانید با استفاده از آن به ضبط صدا نیز بپردازید. اطراف باندهای این محصول نورپردازی با 7 طیف رنگی متنوع تعبیه شده که هنگام پخش موزیک، زیبایی اسپیکر را دوچندان می نماید. قابلیت کارائوکه یا حذف صدای خواننده نیز در این محصول وجود دارد که به کاربران امکان خوانندگی را نیز خواهد داد.

پشتیبانی از فناوری TWS، یکی دیگر از ویژگی های خوب این محصول باکیفیت انرجایزر است که به شما امکان می دهد آن را به اسپیکر دیگری نیز متصل کنید. این محصول از حداکثر کارت حافظه 32 گیگابایتی نیز پشتیبانی می نماید و درگاه هایی چون AUX،USB و پورت گیتار نیز روی بدنه آن دیده می گردد. کاربران می توانند به صورت مستقیم این محصول را به برق متصل نمایند یا از باتری آن بهره ببرند. باتری این پارتی باکس تا 5 ساعت با مقدار صدای 80٪ و تا 6 ساعت با مقدار صدای 50٪ شارژدهی به کاربران ارائه می دهد. بعلاوه برای شارژ کردن این اسپیکر باید حدود 7 الی 8 ساعت نیز منتظر بمانید. این محصول قابلیت های شخصی سازی متعددی نیز دارد.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کینگ استار مدل KBS635

مدل KBS635 را شاید بتوان جزو برترین اسپیکرهای پارتی باکس کینگ استار در بازار دانست که ویژگی های مناسبی را برای مراسم های کاربران در اختیار آن ها قرار می دهد. طراحی این محصول به شکل استوانه ای است و وزنی حدود 16.5 کیلوگرمی دارد. البته کینگ استار برای این محصول خود از دو چرخ استفاده نموده تا امکان حمل و نقل آن را آسان تر کند. مدل KBS635 اسپیکری با کیفیت صدای عالی، توان خروجی 110 وات و توان خروجی کل 1400 وات (لحظه ای) است که به شما امکان پخش صدایی با کیفیت و قدرتمند را می دهد. بعلاوه، این اسپیکر با دو عدد ووفر 12 اینچی و یک هورن توییتر طراحی شده است که صدایی با بیس قوی و تمیز و با جزئیات بیشتر را به گوش شما می رساند.

قابلیت اتصال به گیتار و دو ورودی میکروفون نیز از دیگر ویژگی های این اسپیکر است که به شما امکان اجرای زنده و اجرای کنسرت خانگی را می دهد. بعلاوه، ورودی USB نیز به شما این امکان را می دهد تا از این اسپیکر به عنوان یک پخش نماینده موسیقی بهره ببرید و موسیقی های مورد علاقه تان را به وسیله یک حافظه USB پخش کنید. بعلاوه، فناوری True Wireless Stereo یا به اختصار TWS نیز در این اسپیکر پشتیبانی می گردد که به شما امکان پخش صدای استریو با دو کانال صوتی چپ و راست را می دهد. نسخه بلوتوث این محصول 5.0 است و از حداکثر برد 10 متری نیز پشتیبانی می نماید. کاربران به لطف درگاه 3.5 میلی متر صدا روی این اسپیکر امکان استفاده از کابل AUX را نیز خواهند داشت. علاوه بر این، باید به شیار کارت حافظه این محصول کینگ استار نیز اشاره کنیم.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کینگ استار مدل KBS635 قابلیت اتصال مستقیم به برق را دارد و شما علاوه بر آن می توانید به صورت بی سیم از باتری آن برای پخش موسیقی بهره ببرید. باتری این محصول شارژدهی مناسبی را ارائه می دهد و تا 5 ساعت با 80% مقدار ولوم و تا 6 ساعت با 50% مقدار ولوم می توانید از این محصول بهره ببرید. زمان لازم برای شارژ کردن این اسپیکر پارتی باکس حدود 5 تا 6 ساعت است. یک پنل حرفه ای تنظیم صدا نیز روی بخش بالایی این محصول تعبیه شده که قابلیت شخصی سازی صدا را در دسترس کاربران می گذارد. بعلاوه پایکوبی نور اطراف ساب ووفر این محصول بسیار خیره نماینده است و بر مجذوب نمایندهیت های بصری این محصول باکیفیت کینگ استار می افزاید.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل srs-XP700

برای پیدا کردن برترین مارک اسپیکرهای پارتی باکس، محبوبیت کمتر برندی به سونی می رسد و این غول ژاپنی محصولات فوق العاده ای در این زمینه دارد که از جمله آن ها می توان به مدل srs-XP700 در این راستا اشاره نمود. این محصول به عالی ترین شکل ممکن از مراسم های شما میزبانی می نماید و هیجان را برای شما به ارمغان می آورد. اول از همه باید به طراحی استوانه ای شکل این محصول بپردازیم که وزن تقریبا سنگین 17 کیلوگرمی را دارد. در اسپیکر قدرتمند دو دسته فلزی و ریلی در بخش بالایی و پایینی دستگاه تعبیه شده است. این دسته ها به شما امکان حمل و جابجایی اسپیکر را با سهولت بیشتری می دهند. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی SRS-XP700 مجهز به دو ووفر 6.6 اینچی و سه توییتر 2.3 اینچی است که از سه توییتر آن، تنها دو عدد از آن ها بسته به نحوه قرارگیری بلندگو کار می نمایند. بعلاوه یک توییتر 1.9 اینچی در بخش عقبی این محصول وجود دارد و تنها زمانی فعال می گردد که بلندگو در جهت عمودی قرار گیرد.

به غیر از کیفیت صدای عالی، این محصول طیف گسترده ای از فناوری های مجذوب نماینده را به شما ارائه می دهد. این پارتی باکس سونی از گواهی ضد آب IPx4 پشتیبانی می نماید و شما به راحتی می توانید از این محصول در محیط های نظیر کنار استخر به سادگی بهره ببرید. این محصول بعلاوه قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع را نیز دارد و با تنها 10 دقیقه شارژ کردن آن می توانید تا سه ساعت از آن بهره ببرید. از لحاظ درگاه های ارتباطی، این اسپیکر یکی از کامل ترین هاست. به غیر از بلوتوث نسخه 5 که اتصال پایداری را با دستگاه های هوشمند شما ایجاد می نماید، دو پورت USB-A برای اتصال و پخش و یا شارژ گوشی های هوشمند، دو ورودی میکروفون 1/4 اینچی با دکمه های مخصوص صدا، یک جک 3.5 میلی متری صدا و سوکت برق روی بدنه آن دیده می گردد.

این محصول پیشرفته سونی، امکان پشتیبانی از صدای دالبی را دارد و قدرت خارق العاده 245 وات RMS هیچ حرفی برای گفتن در بین رقبا باقی نمی گذارد. با یک بار شارژ کامل، شما می توانید تا 25 ساعت نیز از این محصول حرفه ای بهره ببرید. نورپردازی این اسپیکر با استفاده از اپلیکیشن سونی قابلیت شخصی سازی دارد. بعلاوه پورت های ورودی این اسپیکر، همه در قسمت پشتی دستگاه قرار دارند و یک دریچه پلاستیکی نیز از آن ها محافظت می نماید.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Partybox on the go

اگر در پی برترین پارتی باکس خوش وزن جی بی ال در بازار هستید که قابلیت حمل و نقل آسانی داشته باشد، گزینه ای بهتر از مدل Partybox on the go پیدا نخواهید کرد. این محصول که به شکل یک استوانه طراحی شده، وزنی حدوداً 7 کیلوگرمی دارد و با توجه به بندی که روی آن تعبیه شده، شما به راحتی می توانید آن را روی دوش خود قرار داده و با آن جا به جا شوید. این پارتی باکس جی بی ال پایکوبی نور بسیار زیبا و مجذوب نمایندهی دارد که با موسیقی در حال پخش به صورت هماهنگ نمایش خیره نماینده ای از نور و صدا را برای کاربران به نمایش در می آورد. نسخه بلوتوث این محصول 4.2 است و حداکثر بردی 10 متری را ارائه می دهد. در این محصول جی بی ال از دو عدد توئیتر 1.75 اینچی برای پخش فرکانس های بالا و از یک عدد ووفر 5.25 اینچی برای پخش فرکانس های میانی و بیس بهره برده که حداکثر توان خروجی 100 وات RMS را به گوش کاربران می رسانند و کیفیت مثال زدنی دارد.

مدل Partybox on the go با پشتیبانی از گواهینامه بین المللی IPX4 ضد آب بوده و در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم است. قابلیت TWS که امکان اتصال همزمان دو اسپیکر را به کاربران می دهد، در این محصول نیز وجود دارد. این محصول امکان اتصال مستقیم به برق به عنوان منبع انرژی را دارد، اما اگر به هر دلیلی به برق دسترسی نداشته باشید، از یک باتری با ظرفیت 2500 میلی آمپر ساعتی بهره می برد که با یک بار شارژ کامل قادر است تا 6 ساعت به صورت مداوم شما را همراهی کند. شارژ شدن این محصول نیز 3.5 ساعت به طول می انجامد. از درگاه های این پارتی باکس می توان به ورودی ساز و ورودی میکروفون برای کارائوکه، AUX و USB اشاره نمود. به همراه این محصول دو عدد میکروفون بی سیم قابل شارژ نیز به شما تقدیم می گردد تا برای میزبانی از مراسم های خود، یک پکیج کامل را در اختیار داشته باشید.

اسپیکر بلوتوثی تسکو مدل TS 2085

در بین برترین اسپیکرهای پارتی باکس بازار، محصولات تسکو را نیز می توان به عنوان یک برند ایرانی باکیفیت و خوش قیمت برای خرید در نظر گرفت و در این زمینه نیز می توان به مدل TS 2085 اشاره نمود. این اسپیکر پارتی باکس به شکل استوانه ای طراحی شده و حدود 25 کیلوگرم وزن دارد. البته که در پشت این محصول دو عدد چرخ در نظر گرفته شده تا حمل و نقل آن کمی آسان تر گردد. برند تسکو در ساخت این محصول از متریال بسیار باکیفیتی استفاده نموده که مقاومت آن را در برابر ضربات و خط وخش بالا می برد و کاربران نیازی نیست نگرانی از این بابت داشته باشند. سایز توییتر برابر با 3 اینچ و این عدد برای ووفر 12 اینچ است.

اگر به بخش بالایی این محصول توجه کنید، پنل کنترل صدا را مشاهده خواهید کرد که قابلیت های شخصی سازی گسترده ای را در زمینه های مختلف صدا به شما ارائه می دهد. بعلاوه این محصول دارای حداکثر توان خروجی برابر با 110 وات بوده که به وسیله دو خروجی 55 واتی به گوش کاربران می رسد. در اطراف باندهای این پارتی باکس تسکو نوارهای LED کار شده تا بر مجذوب نمایندهیت های بصری این محصول اضافه گردد. پشتیبانی از فناوری TWS قابلیت تغییر حالت های نورپردازی پنل و حذف صدای خواننده از دیگر ویژگی های این اسپیکر به شمار می رود. از جمله ورودی های این محصول می توان دو ورودی برای میکروفون، ورودی کابل AUX، ورودی کارت حافظه و ورودی کابل USB اشاره نمود. باتری این محصول شارژدهی حداکثر 5 ساعته دارد و در عرض 8-10 ساعت به طور کامل شارژ می گردد. به همراه این محصول یک میکروفون نیز به شما تقدیم می گردد.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل میکرولب مدل BT-1004 Plus

میکرولب مدل BT-1004 Plus، یکی از برترین اسپیکرهای پارتی باکس مجذوب نماینده و به شدت خوش صدا در بازار است که ویژگی های خوبی را به شما ارائه می دهد. بدنه این محصول از جنس چوب 16 میلی متری فراوری شده تا ظاهر منحصر به فردی نسبت به سایر محصولات معرفی شده داشته باشد. میکرولب برای این محصول خود از دو ساب ووفر 10 اینچی استفاده نموده که صدا را با کیفیت بسیار خوبی به گوش کاربران می رساند. اگرچه وزن این اسپیکر پارتی باکس میکرولب به حدود 14 کیلوگرم می رسد، اما به لطف چرخ های تعبیه شده در بخش زیرین این محصول، شما به راحتی قادر به حمل و نقل آن خواهید بود. این اسپیکر بلوتوثی میکرولب قابلیت متصل شدن به دیگر اسپیکرها به لطف قابلیت TWS را نیز دارد و با کلیه سیستم عامل های اندروید و iOS سازگار است.

بعلاوه این محصول دو حلقه نورپردازی RGB نیز دارد که هنگام پخش موسیقی با ریتم آن هماهنگ می گردد. به لطف بهره گیری از بلوتوث نسخه 5، این اسپیکر به راحتی به دستگاه های هوشمند شما وصل می گردد و اتصال پایداری را ایجاد می نماید. کاربران به لطف درگاه 3.5 میلی متر صدا روی این اسپیکر امکان استفاده از کابل AUX را نیز خواهند داشت. علاوه بر این، باید به شیار کارت حافظه، دو ورودی USB و ورودی میکروفون این محصول نیز اشاره کنیم. این محصول از یک باتری قابل شارژ 11000 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی بهره می برد و با یک بار شارژ کامل، شما می توانید 5 الی 6 ساعت با مقدار ولووم تا 50 درصد و 4 الی 5 ساعت با مقدار ولووم تا 80 درصد شارژدهی دریافت کنید. بعلاوه برای کامل شارژ شدن این پارتی باکس باید حدود 7 الی 8 ساعت منتظر بمانید. به همراه این محصول یک اسپیکر بی سیم نیز به شما تقدیم می گردد.

منبع: خبرنگاران

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 دی 1402 بروزرسانی: 3 دی 1402 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 12873

به "راهنمای خرید برترین پارتی باکس؛ میزبانان حرفه ای برای مراسم های شما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید برترین پارتی باکس؛ میزبانان حرفه ای برای مراسم های شما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید