این روتر وای فای سرعتی 2350 مگابیتی دارد ولی فقط 2 میلیون تومان است

به گزارش مجله هاستفا، به نظر می رسد مقرون به صرفه ترین روتر وای فای دو بانده ای باشد که می توان در ایران خرید.

این روتر وای فای سرعتی 2350 مگابیتی دارد ولی فقط 2 میلیون تومان است

شیائومی روتر Mi AIoT Router AC2350 را آوریل امسال (2020) معرفی کرد و اکنون در بازار ایران با قیمتی حدودا 2 میلیون تا 2 میلیون و 200 تومان یافت می شود و توسط فروشگاه های شیائومی به فروش می رسد.

قیمت دلاری این روتر دو بانده مجهز با مشخصات کاملا به روز 33 دلار است. روتر با پشتیبانی از وای فای 5 (استاندارد 802.11ac) و سرعت 2350 مگابیت که در رده AC2350 قرار می گیرد.

ارزان ترین روتر دوبانده از شرکت های دیگر با سرعت AC1200 یا AC1750 قیمتی دو برابر روتر شیائومی Mi AIoT Router AC2350 دارند.

جالب تر اینکه پردازنده این روتر از شرکت کوالکام و QCA9563 با 128 مگابایت رم است. 1 درگاه هزار مگابیتی WAN برای اتصال مودم دارد و از 3 درگاه هزار مگابیتی LAN برای اتصال دستگاه های دیگر به روتر و اینترنت سود می برد.

7 آنتن خارجی دارد که در این میان سهم فرکانس 2.4 گیگاهرتز 3 آنتن و سهم فرکانس 5 گیگاهرتز 4 آنتن می شود. سرعت این دو فرکانس هم به ترتیب 450 مگابیت و 1733 مگابیت است. افزون بر این، یک آنتن داخلی AIoT برای اتصال اینترنت اشیا دارد.

یک کلید ریست، یک کلید پاور و دو چراغ LED برای نمایش شرایط سیستم و اینترنت دارد. مثل همه محصولات شیائومی شیک و زیبا در دو رنگ مشکی و سفید عرضه می شود.

از فن و سیستم خنک کننده بی بهره است و به طور طبیعی و با تهویه هوا از طرفین و زیر خنک می شود.

با این روتر چه کارهایی می شود انجام داد؟

کاربردهای زیادی می توانم برای این روتر کاملا به روز با مشخصات خوب و قیمت عالی تصور کنم. کاهی است به یک مودم رومیزی 4G مانند هواوی B612 یا مودم ADSL متصل کنید تا از یک وای فای دو بانده پرسرعت بهره ببرید.

برای تقویت وای فای خانه یا افزایش اینترنت یک گزینه بی نظیر است. برای افرادی که در خانه شان، خانوادگی از اینترنت استفاده می کنند؛ بهترین راه کار است و برای کسب وکارهای کوچک می تواند یک نعمت و شتاب دهنده بزرگ کیفیت کاری باشد.

الان یک مودم 4G ساده یا یک روتر تک بانده قیمتی 2 میلیونی پیدا کرده است ولی ما داریم با این هزینه یک روتر دو بانده با سرعتی بالای 2 گیگابیت به همراه درگاه های اترنت هزار مگابیتی و 7 آنتن خارجی می خریم.

شیائومی روی پنل مدیریتی این روتر هم امکانات نرم افزاری کاملی تدارک دیده است و یک اپلیکیشن موبایل برای دستگاه های اندرویدی و iOS دارد.

به روزرسانی

همان طور که یکی از خواننده های عزیر در زیر این مطلب کامنت کردند؛ این روتر را فروشگاه های دیگر ارزان تر و تا 1 میلیون و 500 هزار تومان می فروشند. اگر خواستید این روتر خوب شیائومی را بخرید؛ ابتدا کاملا در فروشگاه های مختلف جست وجو کرده و با ارزان ترین قیمت خریداری کنید.

روتر های بی سیم شیائومی زیبا، نازک، خوش قیمت با عملکردی مناسب هستند؛ دقیقا مانند گوشی های موبایل این برند و ده ها گجت دیگری که عرضه کرده است….

غول های چینی نه تنها وارد بازارهای موبایل و تجهیزات همراه دیجیتالی شدند؛ بلکه چند سالی اس به طور جدی سودای ورود به بازار تجهیزات شبکه…

شرکت شیائومی در خلال معرفی اسمارت فون های پرچم دار می 10 و می 10 پرو در کشور چین، از روتر دو بانده و وای فای 6 جدید خود…

شرکت شیائومی در مراسم رونمایی از اسمارت فون های Redmi K30، روتر بی سیم دوبانده جدید خود را هم با برند ردمی معرفی کرد. معمولا، شیائومی روترهایی ارزان قیمت،…

روترهای شیائومی در حالی که ظریف، زیبا و کاربردی هستند؛ با قیمت های بسیار کمتری نسبت به روترهای برندهای دیگر عرضه می شوند. تا کنون در سایت شبکه چی،…

در میان روترهای دو بانده، روترهای رده AC1750 پرطرفدارتر هستند. چون روی هر دو فرکانس رادیویی وای فای می توانند یک سرعت قابل قبول و اثربخش ارایه…

هنگامی که ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس 2017 از روتر Blue Cave رونمایی کرد؛ کل دنیا تعجب کرد چون خاص ترین طراحی روتر تا آن زمان را…

هنگامی که به کاربران و خوانندگان پیشنهاد می کنیم یک روتر دوبانده خریداری کنند و دیگر سراغ روترهای تک بانده قدیمی نروند؛ سریعا اعتراض کرده که…

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: شبکه چی
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 4961

به "این روتر وای فای سرعتی 2350 مگابیتی دارد ولی فقط 2 میلیون تومان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این روتر وای فای سرعتی 2350 مگابیتی دارد ولی فقط 2 میلیون تومان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید