افزایش آمار ابتلا به کرونا در بلژیک، شرایط واکسینه نشده ها وخیم است

به گزارش مجله هاستفا، مدیر بحران مرکز پاسخگویی کوید-19 بروکسل گفته است: بیشتر افرادی که در بیمارستان ها بستری هستند، یا واکسینه نشده اند و یا تنها یک دز از واکسن را دریافت نموده اند. بعلاوه افرادی که در شرایط وخیم به سر می برند اغلب واکسینه نشده اند.

افزایش آمار ابتلا به کرونا در بلژیک، شرایط واکسینه نشده ها وخیم است

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرنگاران به نقل از رویترز، بلژیک در روز پنجشنبه جهشی را در تعداد مبتلایان و بستری های کرونا گزارش کرد. این تعداد مشابه آماری است که در اکتبر 2020 گزارش شده بوده و سبب قرنطینه در این کشور شد.

آمار منتشر شده از موسسه ملی بهداشت بلژیک نشان می دهد میانگین 6،728 ابتلای روزانه نو در 14 روز گذشته گزارش شده که نسبت به هفته های پیش 36% افزایش یافته است. بعلاوه در هفت روز گذشته 164 نفر بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

مدیر بحران مرکز پاسخگویی کوید-19 بروکسل گفته است: بیشتر افرادی که در بیمارستان ها بستری هستند، یا واکسینه نشده اند و یا تنها یک دز از واکسن را دریافت نموده اند. بعلاوه افرادی که در شرایط وخیم به سر می برند اغلب واکسینه نشده اند.

بیشتر از 8.6 میلیون نفر در کشور بلژیک، به عبارتی حدود 74% درصد از کل جمعیت این کشور به صورت کامل واکسینه شده اند و دولت برنامه ای برای قرنطینه نو ندارد. اما پوشیدن ماسک در بلژیک اختیاری شده ، که با نزدیک شدن زمستان، این کشور را با موج نوی از ابتلا به ویروس کرونا روبرو نموده است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 6 دی 1400 بروزرسانی: 6 دی 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 9158

به "افزایش آمار ابتلا به کرونا در بلژیک، شرایط واکسینه نشده ها وخیم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش آمار ابتلا به کرونا در بلژیک، شرایط واکسینه نشده ها وخیم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید