یلدای ایرانیان در جمع ایرانی

به گزارش مجله هاستفا، برنامه جمع ایرانی شنبه 30 آذر ماه (21 دسامبر)، یلدایی به یاد ماندنی و خاطره انگیز، به یادگار مانده از نسل دیروز را برای شما عزیزان پخش می کند.

یلدای ایرانیان در جمع ایرانی

به گزارش ، جمع ایرانی، شنبه 30 آذر ماه برابر با 21 دسامبر، تصمیم دارد تا یلدای به یاد ماندنی را برای بینندگان شبکه جهانی جام جم به تصویر بکشد، بر همین اساس از بزرگان ادب و هنر و جمعی از سالمندان عزیز وطن دعوت کرده تا همه، در کنار هم خاطره ساز شویم.

در این شب دکتر الهامی، از اساتید ادبیات فارسی میهمان هستند و با اشعار بی بدیل حافظ شیرازی کام شما را شیرین می کنند، همچنین غلامحسین مراقبی در خصوص جایگاه و فلسفه گرامی داشت شب یلدا در فرهنگ ایرانی گفتگو خواهند کرد.

در ادامه عبدالرسول کارگشا از خوانندگان سنتی کشور به همراه گروه نوازندگان، قطعاتی به یاد ماندنی را برای شما به صورت زنده اجرا می کنند.

و، اما شاهکار جمع ایرانی در شبی یلدا دعوت از گروه کر سالمندان، با حضور مادر بزرگ ها و پدر بزرگ های عزیزمان است که توصیه می کنیم، تماشای آن را از دست ندهید.

ضمناً اجرای زنده قطعات دلنشین فرهنگ لری توسط گروه بزرگ موسیقی لری، از دیگر بخش های جذاب برنامه است و، اما شهرام زندی نیز در این شب همراه ماست و چند ترانه را به صورت زنده اجرا خواهد کرد.

جمع ایرانی با تهیه کنندگی امیر عباس حدسنی، در شب یلدا به صورت ویژه و با بیش از دو ساعت و نیم برنامه زنده در ساعت 22:15 دقیقه به وقت تهران برابر با ساعت 19:45 دقیقه به وقت وین، 12:15 دقیقه به وقت مرکز آمریکا و 05:45 دقیقه به وقت سیدنی از جام جم پخش می شود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 2152

به "یلدای ایرانیان در جمع ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یلدای ایرانیان در جمع ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید