حدس درباره شرایط سلامتی کیم جونگ اون با کاهش وزن شدیدش

به گزارش مجله هاستفا، در پی انتشار تصاویر تازه ای از رهبر کره شمالی که حاکی از کاهش وزن قابل توجه در وی هستند، حدس های بیشتر درباره شرایط سلامتی وی به وجود آمده است.

حدس درباره شرایط سلامتی کیم جونگ اون با کاهش وزن شدیدش

به نوشته روزنامه گاردین، کیم جونگ اون که چاقی و نوع ظاهرش از یک دهه پیش که رهبری کره شمالی را برعهده گرفته، توجهات را به خود جلب نموده است، در تصاویری که روز شنبه به وسیله رسانه های دولتی کشورش منتشر شد، به طور قابل توجهی لاغرتر به نظر می رسید.

وب سایت ان کی نیوز که تصاویر کیم جونگ اون حین سخنرانی در یکی از جلسات اخیر دفتر سیاسی حزب حاکم که نخستین حضور علنی و عمومی کیم پس از یک ماه غیبت محسوب می گردد را تجزیه و تحلیل نموده، تاکید نمود: به نظر می رسد که رهبر کره شمالی به مقدار قابل توجهی وزن کم نموده است.

این وب سایت مستقر در سئول روز سه شنبه تصاویر عظیم شده ای را منتشر کرد که نشان می دهند کیم جونگ اون که گمان می رود 37 سال سن دارد، بند ساعت مچی مورد علاقه اش را محکم تر بسته است.

این تصاویر ظاهرا نشان می دهند که مچ دست چپ کیم جونگ اون در مقایسه با تصاویر مشابه گرفته شده در نوامبر 2020 و مارس 2021 لاغرتر شده است.

کیم جونگ اون که به شدت سیگار می کشد و پدرش کیم جونگ-ایل هم در دسامبر 2011 بر اثر سکته قلبی جان باخت، به خاطر وزن و سبک زندگی اش با مسائل جسمی دست و پنجه نرم می نماید.

وب سایت ان کی نیوز در این گزارش گفت: سرویس اطلاعات ملی کره جنوبی سال گذشته با نمایندگان مجلس گفته بود که گمان می نماید کیم جونگ اون 140 کیلوگرم وزن دارد و از زمان روی کار آمدن در راس قدرت در سال 2011 میلادی به طور میانگین سالانه شش الی هفت کیلو وزن اضافه نموده است.

در این گزارش اعلام نشده که ظاهر تازه کیم جونگ اون نتیجه بیماری است یا وی تصمیم گرفته تا وزن کم کند.

یکی از تحلیل گران به وب سایت ان کی نیوز گفت: رهبر کره شمالی احتمالا تصمیم گرفته به خاطر بهبود جایگاهش در داخل کشور وزن کم کند.

کره شمالی با کمبود مواد غذایی و بحران مالی که کاهش چشمگیر مقدار تجارت با چین در دوران پاندمی کرونا، یک سری بلایای طبیعی و تحریم های بین المللی اعمال شده در واکنش به برنامه های اتمی و موشک بالستیک پیونگ یانگ به آن دامن زده، دست و پنجه نرم می نماید.

شرایط سلامتی کیم جونگ اون یکی از منابع مکرر حدس ها محسوب می گردد. وی در سال 2014 میلادی به مدت شش هفته در انظار عمومی دیده نشد و پس از آن با عصا دیده شد.

بهار گذشته غیبت سه هفته ای کیم جونگ اون باعث شایعاتی دال بر بیمار شدن جدی کیم جونگ اون و انجام عمل قلب بر وی شد.، ایسنا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 8101

به "حدس درباره شرایط سلامتی کیم جونگ اون با کاهش وزن شدیدش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حدس درباره شرایط سلامتی کیم جونگ اون با کاهش وزن شدیدش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید