کشف 10 تن مواد اولیه تجهیزات بهداشتی طی در روز گذشته ، دستگیری 8 نفر

به گزارش مجله هاستفا، رئیس پلیس امنیت مالی ناجا با اشاره به کشف بیش از 10 تن مواد اولیه تجهیزات بهداشتی طی 24 ساعت گذشته، مبارزه با احتکار و قاچاق کالا های بهداشتی را اولویت اول این پلیس معرفی کرد.

کشف 10 تن مواد اولیه تجهیزات بهداشتی طی در روز گذشته ، دستگیری 8 نفر

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سردار محمدرضا مقیمی رئیس پلیس امنیت مالی ناجا گفت: برابر مصوبات قرارگاه امنیت مالی ناجا، مبارزه با گران فروشی، احتکار و قاچاق کالا های اساسی، بهداشتی و پزشکی، اولویت اول پلیس امنیت مالی سراسر کشور اعلام و مقرر شد جلسات استانی این قرارگاه به ریاست فرمانده استان ها به صورت مستمر و هدفمند برگزار گردد.

وی اضافه کرد: براساس برنامه ریزی های اجرا شده، مبارزه با جرم احتکار کالا تشدید و کارآگاهان پلیس امنیت مالی به صورت مستمر و شبانه روزی با بازدید میدانی از انبار های کالا نحوه توزیع کالا و تجهیزات بهداشتی را رصد اطلاعاتی می کنند.

رئیس پلیس امنیت مالی ناجا ضمن اعلام آمادگی این پلیس برای مقابله و مبارزه با احتکار کالا گفت: در طرح سراسری مقابله با احتکار کنندگان کالا به ویژه تجهیزات بهداشتی، در بازرسی از انبار ها و مراکز توزیع طی 24 ساعت گذشته 10 تن مواد اولیه تجهیزات بهداشتی و فراوری ماسک، 447 هزار و 195 عدد انواع تجهیزات بهداشتی شامل 42 هزار و 470 عدد انواع ماسک، 403 هزار و 225 عدد انواع دستکش بهداشتی، 1500 بطری انواع مواد ضد عفونی کننده احتکاری کشف و پس از طی مراحل قانونی توسط مراجع مربوطه به مراکز بهداشتی تحویل و در این رابطه 8 متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار مقیمی احتکار کالا های ضروری مردم در شرایط حساس کنونی را جرمی بسیار سنگین و غیر اخلاقی عنوان و توضیح داد: پلیس امنیت مالی برابر قانون با افرادی که با سوء استفاده از شرایط خاص جامعه دست به سودجویی زده و امنیت و سلامت مردم را به مخاطره می اندازند، برخورد قاطع نموده و تا پایان در کنار مردم خواهد بود.

وی با اشاره به اولویت دار بودن جرایم مرتبط با احتکار، از شهروندان خواست به محض اطلاع از هرگونه اقدام افراد فرصت طلب و سودجو مبنی بر افزایش قیمت، احتکار و ... موضوع را برای اقدام قانونی به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع رسانی کنند.

رئیس پلیس امنیت مالی ناجا ضمن آرزوی صحت و سلامتی برای آحاد مردم شریف ایران و اینکه پلیس امنیت مالی همیشه در کنار مردم و همراه آن ها است، بر استفاده از توان حداکثری پلیس امنیت مالی برای ایجاد و حفظ امنیت مالی تاکید نمود.

سردار مقیمی در پایان گفت: در مجموع پلیس امنیت مالی از آغاز طرح مبارزه با احتکار کالا های بهداشتی (از دوم اسفند ماه امسال تا دوازدهم اسفند)، پیروز به کشف 10 تن ماده ضد عفونی کننده، 10 تن مواد اولیه تجهیزات بهداشتی و ماسک به همراه 27 میلیون و 796 هزار و 488 عدد تجهیزات بهداشتی شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 2981

به "کشف 10 تن مواد اولیه تجهیزات بهداشتی طی در روز گذشته ، دستگیری 8 نفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 10 تن مواد اولیه تجهیزات بهداشتی طی در روز گذشته ، دستگیری 8 نفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید