کدام کاراته کاها شانس المپیک دارند؟، دوئل پورشیب و گنج زاده

به گزارش مجله هاستفا، به گزارش خبرنگاران، در این گزارش که تحت عنوان کوشش هیجان انگیز برای المپیک منتشر شده به 4 نفر برتر رنکینگ المپیک هر وزن که بخت بیشتری برای رسیدن به المپیک 2020 توکیو دارند اشاره کرده است. بر اساس این گزارش در کاتای مردان، دامین کوئینترو از اسپانیا و ریو کایونا از ژاپن اول و دوم هستند و علی صوفو اوغلو از ترکیه، آنتونیو دیاز از ونزوئلا و ماتیا بوساتو از ایتالیا مدعیان دیگر این بخش هستند.

کدام کاراته کاها شانس المپیک دارند؟، دوئل پورشیب و گنج زاده

در وزن 60- کیلوگرم، دارخان اسدیلوف از قزاقستان، استیون داکوستا از فرانسه، آن جلو کریسچنزو از ایتالیا و وینسوس فیگوئرا از برزیل 4 نفر برتر این وزن هستند. کوشش برای بلیط های المپیک در این گروه تا پایان هیجان انگیز است.

وزن 75- کیلوگرم یکی از مقتدرترین وزن هاست امتیازات به قدری نزدیک است که تا زمان بسته شدن دوره مقدماتی تغییرات زیادی می تواند رخ دهد. بهمن عسگری از ایران با رجحان نسبت به لوئیجی بوسای ایتالیایی اول است. رافائل آقاایف و استانیسلاو هورونا در رده های بعدی هستند و کن نیشیمورای ژاپنی نیز حضور دارد. سه رقیب امیدوارند که بتوانند اختلاف امتیازی را با نفرات بعدی کسب نمایند. توماس اسکات از آمریکا در مکان ششم واقع شده است و ارمان التیمور التمور از ترکیه و یرمک آینازاروف از قزاقستان نیز در کوشش برای رسیدن به رتبه های بالا هستند.

در وزن 75+ کیلوگرم، اوگور آکتاش ترکیه ای صدرنشین است و سجاد گنج زاده در رتبه دوم جای دارد. ذبیح الله پورشیب دیگر هم تیمی گنج زاده است که در مکان سوم واقع شده است و یک دوئل محبت آمیز دلچسب برای راهیابی به المپیک خواهند داشت. جاناتان هورنه از آلمان و ایوان وسیچ از کرواسی و ریاتارو آراگا ژاپنی، گوگیتا آرکانیا از گرجستان، همچنین، دانیار یولداشف از قزاقستان دیگر نفرات حاضر در این وزن هستند.

در کاتای بانوان، ساندرا سانچز از اسپانیا، کیو شیمزو از ژاپن، ویوینانا بوتارو از ایتالیا، مو شونگ گریس لاو از هنگ کنگ و ساکورا کوکومای از آمریکا در مکان های خوبی قرار دارند.

در وزن 55- کیلوگرم، سراپ اوزچلیک ترکیه ای اول اسا آنجلیکا ترولوگا، تسو یون یون از چین تایپه و سارا بهمنیار از ایران مدعی امتیازات باقی مانده هستند. میهو میهارا نیز کاراته کا ژاپنی حاضر در این وزن است. جانا مسرشتمیت از آلمان، بتینا پلانک از اتریش و رانران لی چین آرزو دارند که بتوانند صعود نمایند.

در این وزن توبا یاکان از ترکیه، طراوت خاکسار از ایران و سارا هوبریش از آلمان نیز در محدوده 1000 امتیاز قرار دارند اما یک رقیب با همان ملیت دارند که در رده بندی این وزن در رتبه بندی بهتری قرار گرفته است.

در لیست کاراته های وزن 61- کیلوگرم که امیدوار به کسب بلیط المپیک هستند نام های بزرگی دیده می گردد. یین ژیااویان از چین، جیانا لطفی از مصر، مروه کوبان از ترکیه و جووانا پرکوویچ از صربستان مدعی هستند. مایومی سامیه کاراته کا ژاپنی این وزن است. هایا آدینه از کانادا، رزیتا علیپور از ایران، گوندولین فیلیپ و لیلا هورتالت از فرانسه دیگر نفراتی هستند که بدنبال کسب امتیاز و رسیدن به رتبه بالا و صعود به المپیک هستند.

در وزن 61+ کیلوگرم، ایرنا زارتسکا از آذربایجان اول است، در حالی که حمیده عباسعلی از ایران با 2250 امتیاز در رده دوم واقع شده است. النا کویریسی از سوئیس، ملتم هوکااوغلو از ترکیه رقیبان بعدی دور مقدماتی هستند. آئومی یوکوسا از ژاپن نیز نفر برتر ژاپنی ها در این وزن است.

گفتنی است، حمیده عباسعلی و بهمن عسگری 2 نماینده شایسته کشورمان هستند که تا به امروز صعود خود را به المپیک مسجل نموده اند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 3156

به "کدام کاراته کاها شانس المپیک دارند؟، دوئل پورشیب و گنج زاده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام کاراته کاها شانس المپیک دارند؟، دوئل پورشیب و گنج زاده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید