پیشنهاد لابی گر عظیم به ترامپ ، برقراری حکومت نظامی و بازداشت کیلنتن ها و مدیران فیس بوک و اپل

به گزارش مجله هاستفا، راجر استون به دوست و متحد خود دانلد ترامپ پیشنهاد داد اگر نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به زیان او بود، همزمان با اعمال حکومت نظامی در سراسر ایالات متحده دشمنانی چون بیل و هیلاری کلینتن و مارک زاکربرگ را بازداشت کند.

پیشنهاد لابی گر عظیم به ترامپ ، برقراری حکومت نظامی و بازداشت کیلنتن ها و مدیران فیس بوک و اپل

به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین، استون که برای شهادت دروغ دادن در کنگره در پرونده دخالت احتمالی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 بازداشت و محاکمه شده بود، با لطف عظیم رئیس جمهوری ایالات متحده از حکم 40 ماه زندان گریخت؛ اقدامی تاریخی و بی سابقه که شدیدترین انتقادها را علیه ترامپ و دخالت او در روندهای قضایی برانگیخت. حالا این لابی گر عظیم می خواهد لطف دوست و متحد قدیمی خود را به گونه ای جبران کند.

استون 68 ساله مدعی شد اگر ترامپ انتخابات نوامبر 2020 را به جوزف بایدن ببازد، فقط می تواند با نوعی کودتا و اعمال حکومت نظامی سراسری در قدرت باقی بماند. او به دوست خود و رئیس جمهوری آمریکا توصیه کرد با نهایی شدن نتیجه انتخابات به سود بایدن، چهره هایی برجسته چون بیل و هیلاری کلینتن و مارک زاکربرگ (مالک و موسس فیس بوک) را به زندان بیندازد تا بتواند همچنان قدرت را در واشنگتن در دست داشته باشد.

ترامپ و استون هر دو روز شنبه در نوادا حضور داشتند؛ اولی برای حضور در یک کارزار انتخاباتی و دومی برای پول جمع کردن برای خودش. او که به گفته خودش حدود 40 سال پیشینه دوستی با ترامپ دارد، در یک سخنرانی خصوصی در نوادا خاطرنشان کرد سال جاری قصد ندارد به هیچ وجه در رقابت های انتخاباتی به سود رئیس جمهوری فعلی آمریکا وارد میدان گردد و البته فراموش نکرد از لطف عظیم او برای بی اثر کردن حکم زندان خودش تشکر کند.

استون که گفته می گردد یک خالکوبی ریچارد نیکسن هم پشت خود دارد، با حضور در یک مصاحبه با برنامه اینترنتی اینفووارز به الکس جونز (کارشناس معروف تئوری توطئه) گفت: اگر ترامپ انتخابات را به بایدن باخت، باید بر اساس قانون شورش اقدام و خیلی ها را زندانی کند؛ از کلینتن ها گرفته تا هری رید (رهبر اکثریت سنا در دوران زمامداری دموکرات ها)، زوکربرگ، تیم کوک از شرکت اپل و تمام کسانی که قدرت دارند و می توانند در کارهای غیرقانونی دخالت نمایند.

این لابی گر و مشاور جمهوریخواهان سرشناس ادامه داد: در ایالت نوادا هیچ کدام از رای ها نباید شمرده و محاسبه گردد. افسران ارشد فدرال باید همان شب انتخابات بیایند و همه رای ها را با خودشان ببرند. چون همه آرا با فساد به دست آمده است. نکته اینکه نوادا از 2004 همیشه پایگاه دموکرات ها بوده و هیچ رئیس جمهوری جمهوریخواه نتوانسته آرای این ایالت را از آن خود کند. هر چند رقابت سال جاری بین ترامپ و بایدن در نوادا بسیار سخت است.

استون در عین حال یک راه کاربردی و عملی هم برای جلوگیری از پیروزی نامزد دموکرات در بعضی ایالت ها پیشنهاد کرد؛ اعزام نیروهای پلیس اف بی آی، ژنرال های بلندپایه فدرال و فرمانداران جمهوریخواه به ایالت هایی که بایدن در آنها دست بالا را دارد و می تواند راحت پیروز گردد. به گفته استون، این گروه باید جلوی هر گونه دخالت عملی را بگیرند و نگذارند با بعضی روش های به ظاهر قانونی نامزد دموکرات رای ها را از آن خود کند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 5095

به "پیشنهاد لابی گر عظیم به ترامپ ، برقراری حکومت نظامی و بازداشت کیلنتن ها و مدیران فیس بوک و اپل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد لابی گر عظیم به ترامپ ، برقراری حکومت نظامی و بازداشت کیلنتن ها و مدیران فیس بوک و اپل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید