پیغام وزرای خارجه نروژ و کنیا به امیرعبداللهیان، امیدواری نسبت به تقویت روابط

به گزارش مجله هاستفا، وزرای خارجه نروژ و کنیا در پیغام های جداگانه ضمن تبریک به وزیر امور خارجه ایران نسبت به توسعه روابط در دوران تازه ابراز امیدواری کردند.

پیغام وزرای خارجه نروژ و کنیا به امیرعبداللهیان، امیدواری نسبت به تقویت روابط

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، وزرای خارجه نروژ و کنیا در پیغام های جداگانه به حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه تازه جمهوری اسلامی ایران تبریک گفتند.

براساس این گزارش، اینه اریکسون سوریده وزیر امور خارجه نروژ در پیغامی خطاب به حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، انتخاب وی را تبریک گفت.

وزیر امور خارجه نروژ در این پیغام تاکید نمود: ایران و نروژ از روابط خوب دوجانبه برخوردارند و امیدوار است دو طرف بتوانند این روابط را توسعه دهند.

وی علاقه مندی خود به ادامه گفت وگوهای دوجانبه در موضوعات منطقه ای با امیرعبداللهیان را اعلام نمود.

ریچل اومامو وزیر امور خارجه کنیا هم در پیغامی خطاب به حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، اخذ رای اعتماد و شروع به کار وی را تبریک گفت و برای وزیر امور خارجه کشورمان در سمت تازه آرزوی موفقیت کرد.

وزیر امور خارجه کنیا در این پیغام تاکید نمود، معتقدم روابط بین دو کشور به سود هر دو ملت کنیا و جمهوری اسلامی ایران خواهد بود و در این راستا ظرفیت قابل توجه و عظیمی برای توسعه روابط بین دو کشور وجود دارد.

ریچل اومامو ابراز اطمینان کرد، روابط محبت آمیز دو کشور ادامه خواهد یافت و رشد و شکوفایی روابط فیمابین در آینده برای دو کشور و دو ملت منافع زیادی به همراه خواهد داشت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 8696

به "پیغام وزرای خارجه نروژ و کنیا به امیرعبداللهیان، امیدواری نسبت به تقویت روابط" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام وزرای خارجه نروژ و کنیا به امیرعبداللهیان، امیدواری نسبت به تقویت روابط"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید