پرواز بالاتر از پرندگان: پریدن زن کانادایی با چتر نجات در جشن تولد 90 سالگی!

به گزارش مجله هاستفا، یک زن 90 ساله کانادایی از اهالی North Battleford روز یکشنبه تولد خود را با پرش از هواپیما با چتر نجات جشن گرفت.

پرواز بالاتر از پرندگان: پریدن زن کانادایی با چتر نجات در جشن تولد 90 سالگی!

Wilda OBrien اهل ساسکاچوان در کانادا به CTV News گفت:حدود 5 سال پیش فردی این موضوع را به من پیشنهاد داد اما من در آن موقع مایل به انجام این کار نبودم. پس از این ماجرا یک بار شخصی را در تلویزیون دیدم که در حال شیرجه زدن است و پیش خودم فکر کردم که کار چندان بدی به نظر نمی رسد.

این زن از ارتفاع 8 هزار فوتی از هواپیما به بیرون پرید و نمی توانست باور کند که حتی بالاتر از پرندگان پرواز می نماید.

او گفت:من ابتدا کمی نگران بودم، اما داشتن اضطراب در زمان انجام هر کاری برای اولین بار دور از انتظار نیست. هنگامی که در گذشته کار غواصی را شروع کردم هم دچار نگرانی بودم، اما من همچنان به داخل آب شیرجه می زنم.

OBrien در دهه هشتاد سالگی از زندگی خود به یادگیری غواصی در یونان پرداخت، بعلاوه در دهه هفتاد سالگی مشغول موج سواری در Walt Disney World شد. در حال حاضر او به این فکر می نماید که وقتی 100 ساله شد چه کاری انجام دهد.

او می گوید:یکی از اصولی که من به آن معتقدم این است که شما هیچ وقت آنقدر پیر نیستید که نتوانید چیزی را امتحان کنید؛ اگر واقعا قصد انجام کاری را دارید، تا زمانی که امکانش وجود دارد آن را تجربه کنید چرا که زندگی فرصت بسیار ارزشمندی است.

Jordan Metters، مالک شرکت Skydive در ساسکاتون درباره خانم OBrien می گوید:بسیار هیجان انگیز است که او زندگی اش را به کامل ترین شکل ممکن می گذراند. تا زمانی که شما سرگرم هستید و از زندگی لذت می برید، مهم نیست که سن شما چقدر است.

او از سال 2003 به سرطان مبتلا شد و در سال 2004 شیمی درمانی را شروع نمود. این بیماری 9 سال بعد مجددا عود کرد و او تحت پرتودرمانی نهاده شد. در حال حاضر بیماری وی با درمان های دارویی تحت کنترل است.

این تجربه باعث شد که او به زندگی نگاه متفاوت تری داشته باشد، بنابراین او تصمیم گرفت تا به برترین وجه ممکن زندگی کند و کارهایی را که دوست دارد انجام دهد.

او قبل از پرش با چتر نجات گفت:امروز می خواهم از زندگی لذت ببرم. هر روز صبح که از خواب بیدار می شوم تصمیم می گیرم که از آن روز لذت ببرم و آن را به روز خوب و خاطره انگیزی تبدیل کنم.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم احتیاج دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 8474

به "پرواز بالاتر از پرندگان: پریدن زن کانادایی با چتر نجات در جشن تولد 90 سالگی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرواز بالاتر از پرندگان: پریدن زن کانادایی با چتر نجات در جشن تولد 90 سالگی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید