واکنش فابیو کاناوارو به شایعات اخراج پیرلو از یووه

به گزارش مجله هاستفا، فابیو کاناوارو هم تیمی سابق آندره آ پیرلو از سرمربی یوونتوس در برابر نقدها دفاع کرد.

واکنش فابیو کاناوارو به شایعات اخراج پیرلو از یووه

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، یوونتوس در فصل جدید نتایج فوق العاده ضعیفی با سرمربی جوان خود یعنی آندره آ پیرلو کسب کرده است. حذف از لیگ قهرمانان اروپا و عملکرد پر نوسان در سری آ باعث شده که نقدها از پیرلو به اوج خود برسد. از طرفی گزارشات حاکی از آن است که در صورت عدم پیروزی بیانکونری در مسابقه فردا شب برابر ناپولی، این امکان وجود دارد که پیرلو خیلی زود از هدایت یوونتوس برکنار شود.

با این حال سرمربی کنونی باشگاه گوانجو چین و هم تیمی سابق پیرلو در تیم ملی ایتالیا به حمایت از او پرداخته است. فابیو کاناوارو در ادامه گفت: این مسائل فقط تقصیر او نیست. باید آرامش را حفظ کرد. وقتی یووه او را انتخاب کرد می دانست که هیچ تجربه ای ندارد. منطقه است که او حتی برای بهتر شدن رابطه اش با تیم به زمان نیاز داشته باشد. هنوز 30 امتیاز برای کسب کردن باقی مانده و باید کمی برای قضاوت کردن صبر کرد.

کاناوارو در ادامه صحبت های حمایتی خود درباره آندره آ پیرلو گفت: البته او کارهای خوبی هم انجام داده است. از بازیکنان جوان استفاده کرد و یک رختکن پیچیده با حضور بسیاری از بازیکنان بزرگ را به خوبی اداره کرد. مطمئنا او اشتباهاتی هم مرتکب شده چرا که یک انسان است. او میراثی است که باید از آن محافظت شود. از طرفی اگر یووه تصمیم به اخراج او بگیرد مرتکب اشتباه دوم شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 7271

به "واکنش فابیو کاناوارو به شایعات اخراج پیرلو از یووه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش فابیو کاناوارو به شایعات اخراج پیرلو از یووه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید