نینتندو سوییچ جدید احتمالا به زودی معرفی و پاییز سال جاری عرضه می گردد

به گزارش مجله هاستفا، بالاخره بعد از مدت ها انتظار و وجود شایعه هایی پیرامون کنسول جدید نینتندو، این بار گزارش هایی درباره مشخصات این کنسول و زمان احتمالی عرضه آن منتشر شده است. به گزارش رسانه بلومبرگ، شرکت نینتندو میخواهد از ماه آینده خط فراوری و مونتاژ یک نسخه جدید و ارتقا یافته از کنسول سوییچ را شروع کند. گفته می گردد تاریخ عرضه این کنسول در ماه مهر یا حتی شهریور همین سال جاری خواهد بود.

نینتندو سوییچ جدید احتمالا به زودی معرفی و پاییز سال جاری عرضه می گردد

بازی کردن ماریو با گرافیک 4K رویایی بود که اکنون یک قدم به واقعیت نزدیک تر می گردد. گفته می گردد این کنسول از یک نمایشگر 7 اینچی OLED سامسونگ برخوردار است و هنگام اتصال به تلویزیون از رزولوشن 4K پشتیبانی می نماید. این موضوع با استفاده از چیپ گرافیکی سریع تر و تازه انویدیا این امکان برای این کنسول فراهم شده است.

این مدل جدید نینتندو سوییچ که به طور غیر رسمی با عنوان سوییچ پرو از آن یاد می گردد، به تدریج جایگزین مدل استاندارد فعلی می گردد. به گزارش بلومبرگ قیمت این کنسول جدید بالاتر از قیمت 299 دلاری نسخه استاندارد خواهد بود. نینتندو سوییچ لایت هم با قیمت 199 دلار در کنار این مدل جدید به حیات خود ادامه خواهد داد.

قیمت بالای این کنسول جدید نینتندو تا حدودی به علت قطعات گران قیمت و افزایش هزینه های کار در چین اعلام شده است. در حالی که هنوز قیمت مشخصی برای این کنسول اعلام نشده است، تأمین کننده ها انتظار دارند نینتندو سوییچ جدید کمتر از پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری اس و ایکس با مشکل کمبود قطعات فراوریی لازم در بازار روبرو می گردد. زیرا برای فراوری احتیاج کمتری به آن ها دارد.

بلومبرگ ادعا می نماید که نینتندو خبر عرضه نینتندو سوییچ جدید را تا پیش از رویداد E3 سال جاری رسانه ای می نماید و با این کار به سازندگان بازی و ناشران این اجازه را می دهد تا طیف وسیعی از بازی های خود را برای این کنسول جدید در رویداد جهانی E3 به نمایش بگذارند. بنابراین در روزهای آینده امکان انتشار تریلر معرفی نسخه جدید کنسول سوییچ جدید از طرف شرکت نینتندو وجود دارد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 7731

به "نینتندو سوییچ جدید احتمالا به زودی معرفی و پاییز سال جاری عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نینتندو سوییچ جدید احتمالا به زودی معرفی و پاییز سال جاری عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید