مناسب سازی فلکه های اول و دوم خزانه برای معلولان

به گزارش مجله هاستفا، شهرداری منطقه16 طرح بهسازی و مناسب سازی پیاده روهای فلکه اول و دوم خزانه را با هدف تسهیل در عبور و مرور معلولان و افراد دارای ناتوانی جسمی و حرکتی اجرا نموده است.

مناسب سازی فلکه های اول و دوم خزانه برای معلولان

به گفته معاون فنی و عمران شهردار منطقه16، این طرح عمرانی ویژه توسط سازمان نوسازی با استفاده از تسهیلات و اعتبارات بافت فرسوده با هدف تسهیل در رفت وآمد و امنیت تردد معلولان، بیماران و افراد کم توان در فلکه ها صورت گرفته است.

میکائیل علیپور به اهمیت کارهای عمرانی صورت گرفته در سطح پیاده روها و معابر اشاره می نماید و می گوید: یکی از اولویت های مورد تأکید شهردار منطقه، مناسب سازی محل تردد شهروندان و افراد خاص از جمله معلولان، جانبازان، سالمندان و به طور کلی افراد دارای مسائل جسمی و حرکتی است.

در واقع باید کوشش کنیم موانع موجود را از سر راه این افراد برداریم و با این قبیل کارها، بستر مناسبی برای حضور آنها در جامعه فراهم کنیم. به همین دلیل با یاری کارشناسان دفاتر توسعه محلی، نواحی ششگانه و همچنین شورایاران و معتمدان، پیاده روهای نیازمند به رسیدگی در محله ها شناسایی و طرح بهسازی آنها به اجرا درمی آید.

وی درباره بعضی از اقدام های جاری برای تسهیل در رفت وآمد شهروندان می گوید: پیاده روهای ضلع شرقی خیابان شهید کارگر سامانی، ضلع غربی خیابان شهید محمدی، سراهای محله یاخچی آباد و تختی و بوستان های جوادیه و ابریشم نیز در طرح بهسازی قرار گرفته اند تا اهالی هنگام عبور و مرور با مسئله ای روبرو نشوند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 4170

به "مناسب سازی فلکه های اول و دوم خزانه برای معلولان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مناسب سازی فلکه های اول و دوم خزانه برای معلولان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید