ملی پوشان به لیگ رونق داده اند، برنامه های علی نژاد تداوم یابد

به گزارش مجله هاستفا، حسین اوجاقی ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگاران اضافه کرد: لیگ برتر در شرایط فنی خوبی برگزار می گردد. حضور هشت تیم در دو گروه باعث شده رقابتهایی جذاب و سطح بالایی را ببینیم. دور رفت تمام شده و با شروع دور برگشت، تیم ها برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی کوشش می نمایند. ضمن اینکه نفرات ملی پوش در تیم های مختلف حضور دارند و همین موضوع باعث رونق لیگ شده است.

ملی پوشان به لیگ رونق داده اند، برنامه های علی نژاد تداوم یابد

سرمربی تیم ملی ادامه داد: فلسفه لیگ در کنار مباحث اقتصادی که بخشی از هزینه های قهرمانی ورزشکاران را تأمین می نماید، یاری به رشد و پیشرفت ووشو کشور است. در واقع ووشوکارانی که از نقاط مختلف کشور در این مسابقات حضور دارند، فرصت مبارزه و ارائه توانایی های خود را در میدانی به مراتب بزرگ تر و شرایط متفاوت از قهرمانی کشور پیدا می نمایند.

وی در خصوص انتخاب رئیس فدراسیون به عنوان معاون وزیر گفت: این موضوع را به فال نیک می گیریم، ووشو نزدیک به 15 سال با مدیریت فکورانه دکتر علی نژاد موفقیت های بزرگی را بدست آورد. عناوینی که اکنون برای ووشو ایران به خاطره تبدیل شده، روزی آرزوی ما بود. بدون شک نقش علی نژاد به عنوان سکان دار این مجموعه خیلی پررنگ است. ولی معتقدم نباید برنامه های ووشو تغییر کند. استراتژی که به کسب افتخار انجامیده باید تداوم پیدا کند و هر شخص دیگری هم که قرار شد، رئیس فدراسیون گردد باید از این استراتژی پیروزی کند.

اوجاقی در خصوص پارس جنوبی هم گفت: ما سال جاری سعی کردیم به بومی ها بیشتر میدان بدهیم و در کنار آنها از چند عضو تیم ملی هم بهره ببریم. بر همین اساس هم ووشوکاران بوشهری در تیم ما نسبت به سالهای قبل بیشتر هستند. سال قبل نایب قهرمان شدیم و کوشش داریم در این دوره عنوان قهرمانی را کسب کنیم ولی واقعیت این است که کار سختی پیش رو داریم. تیم های پاس ناجا و دانشگاه آزاد کیفیت بالایی دارند و در این راستا رقیب جدی ما هستند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 2349

به "ملی پوشان به لیگ رونق داده اند، برنامه های علی نژاد تداوم یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوشان به لیگ رونق داده اند، برنامه های علی نژاد تداوم یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید