مظاهری غایب قطعی تراکتور در ملاقات مقابل استقلال

به گزارش مجله هاستفا، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال تراکتور روز 13 شهریور در فینال جام حذفی باید در شرایطی با استقلال بازی کند که رشید مظاهری دروازه بان تراکتور در بازی نیمه نهایی با نفت مسجد سلیمان حضور نداشت.

مظاهری غایب قطعی تراکتور در ملاقات مقابل استقلال

مظاهری ظاهرا به خاطر مسائل اقتصادی اردوی تراکتور را ترک کرد و به جای او محمدرضا اخباری درون دروازه نهاده شد.

ساکت الهامی سرمربی تراکتور درباره اینکه آیا مظاهری در ملاقات فینال مقابل استقلال هم غایب خواهد بود؟ گفت: من دوست دارم تمام نفراتم را داشته باشم. مظاهری برای ما زحمات زیادی کشید ولی مطمئنا در فینال بازی نمی کند.

وی اضافه نمود: مظاهری درباره بحث اقتصادی باید با باشگاه صحبت کند. نمی دانم شرایط و بند قراردادش چطور است. او از نظر فنی برای ما زحمت کشید و برایم عزیز است. رشید دنبال مرموزبازی نیست. با این حال باتوجه به شرایط محمدرضا اخباری و اینکه در ملاقات نیمه نهایی به ما یاری کرد، نمی توانم از او بگذرم.

سرمربی تراکتور در پاسخ به این سئوال که آیا ممکن است مظاهری در لیست 18 نفره فینال قرار بگیرد؟ گفت: من تمام نفراتم را برای بازی با استقلال می خواهم. با تمام قوا و انرژی جلوی استقلال می رویم. مسئله ای برای حضور رشید در لیست 18 نفره نیست و اگر شرایطش باشد، او بر می شود. با این حال اگر مسئله ای برای اخباری پیش نیاید، خود اخباری درون دروازه قرار می گیرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 5153

به "مظاهری غایب قطعی تراکتور در ملاقات مقابل استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مظاهری غایب قطعی تراکتور در ملاقات مقابل استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید