مربی نفت مسجد سلیمان: ذوب آهن از کیفیت بالایی برخوردار است، شرایط جدول ما را فریب نمی دهد

به گزارش مجله هاستفا، مربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: ذوب آهن تیمی بسیار خوب و از کیفیت بالایی برخوردار است.

مربی نفت مسجد سلیمان: ذوب آهن از کیفیت بالایی برخوردار است، شرایط جدول ما را فریب نمی دهد

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، مجید محافظت کار، مربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ذوب آهن در هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال، گفت: ذوب آهن تیمی بسیار خوب و از کیفیت بالایی برخوردار است. شرایط جدول در حال حاضر ما را فریب نمی دهد و آنها در خیلی از بازی ها بدشانسی آوردند.

وی در مورد شرایط تیم نفت مسجد سلیمان گفت: با برنامه ریزی هایی که سرمربی تیم طی هفته جاری داشت تمرینات خیلی خوب و منظمی را پشت سر گذاشتیم. آماده ایم فردا با تمرکز خوبی که بازیکنان دارند بازی قابل قبولی را رقم بزنند. بازی فردا از حیث اینکه بازیکنان ما تمرکز لازم را روی مسابقه داشته باشند از اهمیت بالایی برخوردار است.

مربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به تغییرات مدیریتی آیا این تیم در شرایط بهتری از لحاظ مالی و امکاناتی قرار گرفته است یا خیر، بیان نمود: من در مورد سوالات فنی در خدمتتان است اما مسائل مدیریتی در حوزه اختیارات من نیست.

محافظت کار درباره انگیزه نفت مسجد سلیمان نسبت به بازی های قبل با توجه به فرایند موفقیت شان گفت: با توجه به شرایطی که توسط سرمربی در تیم حکفرما است؛ بازیکنان ما همیشه تحت هر شرایطی انگیزه دارند و به چیزی جز فوتبال فکر نمی کنند.

وی در انتها گفت: خدا را شکر مصدوم و محرومی برای بازی فردا نداریم. بازیکنان ما آماده هستند و امیدوارم فردا همه شاهد یک بازی خیلی خوب باشیم.

ف

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 6535

به "مربی نفت مسجد سلیمان: ذوب آهن از کیفیت بالایی برخوردار است، شرایط جدول ما را فریب نمی دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی نفت مسجد سلیمان: ذوب آهن از کیفیت بالایی برخوردار است، شرایط جدول ما را فریب نمی دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید