مربی تیم ملی ووشو جوانان: ناداوری ها مانع از قهرمانی ایران شد

به گزارش مجله هاستفا، مربی تیم ملی ووشو جوانان شرح داد: داوران چهار طلای قطعی را از ما گرفتند و در روز روشن حق سانداکاران ایرانی پایمال شد.

مربی تیم ملی ووشو جوانان: ناداوری ها مانع از قهرمانی ایران شد

به گزارش خبرنگاران، دهمین دوره رقابت های ووشو جوانان آسیا با حضور 400 ووشوکار از 20 کشور طی روزهای 26 مرداد لغایت دوم شهریورماه جاری به میزبانی برونئی دارالسلام برگزار شد. علیرضا بهرمن در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ناداوری ها مانع از قهرمانی ایران شد، شرح داد: داوران چهار طلای قطعی را از ما گرفتند و در روز روشن حق سانداکاران ایرانی پایمال شد.

وی ادامه داد: مشخص بود چینی ها به دلیل از دست دادن قهرمانی در ادوار گذشته کاملأ تحت فشار بودند و با ترفندهای مختلف روحی و روانی سعی در برهم زدن شرایط خوب تیم ایران داشتند که البته با ورود به موقع رئیس فدراسیون ووشو کشورمان در این زمینه ناکام ماندند.

رئیس هیأت ووشو استان هرمزگان افزود: چینی ها برای رسیدن به عنوان قهرمانی آسیا، دست به یک عمل ناجوانمردانه زدند چرا که تنها راه رسیدن آنها به هدفشان تلقی می شد و با ناداوری های مکرر، چهار سانداکار تیم ایران را در مقابل رقبای چینی خود بازنده خاطرنشان کردند که با این موضوع حتی صدای تماشاگران و ورزشکاران کشورهای دیگر هم درآمد.

بهرمن مطرح کرد: سیدمهدی رضوی در بخش ساندای پسران و آیدا حیدری، مهراسا عبدالهی و یاسمن باقرزاده در ساندای دختران قربانی ناداوری چینی ها شدند.

وی در خصوص عملکرد تالوکاران اعزامی به این پیکارها خاطرنشان کرد: تالوکاران ایران کار سختی را پیش رو داشتند و ما نیز از عملکرد آنان رضایت داریم و قطعأ در آینده از این ورزشکاران جوان بیشتر خواهیم شنید.

مربی تیم ملی ووشو جوانان کشور گفت: طی سال های گذشته تیم ملی جوانان پشتوانه خوبی برای تیم ووشو بزرگسالان ایران بوده است و امروز نیز شاهد هستیم که 90 درصد از ملی پوشان اعزامی به رقابت های جهانی و آسیایی همگی از تیم جوانان به بزرگسالان تزریق شده است و این نوید آینده ای درخشان برای ووشوی ایران است.

بهرمن افزود: برنامه های فدراسیون در خصوص برگزاری منظم لیگ های آقایان و بانوان، استعدادیابی و آموزش به خوبی جواب داده است و عملکرد فدراسیون را درخشان نشان می دهد.

وی اظهار کرد: شرایط اقتصادی فعلی مانع از اعزام تیم های پایه به رقابت های آسیایی و جهانی توسط برخی از فدراسیون ها شده است اما در فدراسیون ووشو اینگونه نیست و اعزام تیم های ملی پایه در اولویت است چراکه در جهت پشتوانه سازی تیم ملی بزرگسالان مؤثر است.

رئیس هیأت ووشو هرمزگان افزود: رئیس فدراسیون ووشو فردی برنامه محور و آینده نگر است و هیچگونه تفاوتی را برای تیم ملی جوانان در مقابل بزرگسالان قائل نیست و شرایط برگزاری اردوهای تیم جوانان با بزرگسالان کاملأ برابر است.

بهرمن به برگزاری اردوی سوم تیم ملی جوانان به میزبانی بندرعباس اشاره کرد و افزود: سعی شد اردوی بندرعباس به نحو شایسته برگزار شود که جا دارد در این خصوص از امیاری مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان تقدیر شود.

مربی تیم ملی ووشو جوانان در سرانجام از ریاست فدراسیون ووشو به دلیل نگاه ویژه و مستمر به ووشوی هرمزگان تقدیر کرد و گفت: وجود علی نژاد برای ووشوی کشور خصوصأ در عرصه های بین المللی نعمتی بزرگ است چراکه در برونئی به عینه شاهد بودم که مواضع چینی ها را در برخی موارد زیر سؤوال برد و با صلابت مثال زدنی خود مانع از ناحقی های بیشمار آنان شد.

در این مسابقات تیم چین در بخش ساندا با 8 طلا، 2 نقره و 1 برنز قهرمان شد و ایران با کسب 6 مدال طلا، 1 مدال نقره و 4 مدال برنز به عنوان نائب قهرمانی رسید و ویتنام با 2 طلا، 2 نقره و 4 برنز به عنوان سومی دست یافت و ایران در مجموع دو بخش ساندا و تالو با 7 مدال طلا، 5 نقره و 11 برنز به عنوان سومی آسیا دست یافت. چین و ماکائو نیز اول و دوم شدند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 2581

به "مربی تیم ملی ووشو جوانان: ناداوری ها مانع از قهرمانی ایران شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی تیم ملی ووشو جوانان: ناداوری ها مانع از قهرمانی ایران شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید