لیست کاروان اعزامی به پارالمپیک توکیو هفته آینده نهایی می شود

به گزارش مجله هاستفا، سرپرست کاروان ایران در بازیهای پارالمپیک توکیو گفت: هفته آینده شرایط تعداد سهمیه های اعزامی در دوومیدانی، تیراندازی، دوچرخه سواری و قایقرانی مشخص خواهد شد.

لیست کاروان اعزامی به پارالمپیک توکیو هفته آینده نهایی می شود

هادی رضایی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: آخرین مرحله رکوردگیری دوومیدانی و تیراندازی پنجشنبه و جمعه 30 و 31 اردیبهشت برگزار و روز شنبه یکم خرداد پس از جلسه ای که در محل کمیته ملی پارالمپیک برگزار می شود، لیست نفرات اعزامی در دوومیدانی و تیراندازی به بازیهای پارالمپیک توکیو نهایی خواهد شد.

وی همچنین درباره شرایط اعزام تنها کننده دوچرخه سواری و اسلام جاهدی در قایقرانی به پارالمپیک توکیو گفت: هفته آینده در خصوص این دو سهمیه تعیین تکلیف خواهد شد که آیا جزو سیاست های کمیته ملی پارالمپیک برای اعزام قرار می گیرند یا خیر؟

رضایی همچنین با اشاره به واریز حقوق ورزشکاران پارالمپیکی از فروردین ماه خاطرنشان کرد: طبق قولی که داده بودیم حقوق ورزشکاران پارالمپیکی حتی آنهایی که برای اعزام در گروه چهارم قرار دارند به مبلغ 2 تا 5 میلیون تومان در فروردین پرداخت شد و حقوق اردیبهشت نیز طی چند روز آینده واریز خواهد شد.

سرپرست کاروان ایران در بازیهای پارالمپیک توکیو در خصوص شرایط دوبانوی پاراتکواندوکار نیز گفت: اگر این دو بانوی تکواندوکار در مسابقات قهرمانی آسیا اردن اول شوند در لیست نفرات اعزامی قرار می گیرند در غیر این صورت شانسی برای اعزام نخواهند داشت.

رضایی با بیان این که تا به امروز 42 سهمیه برای اعزام به توکیو نهایی شده است، اضافه کرد: هفته آینده شرایط تعداد سهمیه های اعزامی به پارالمپیک توکیو پس از بررسی نتایج دوومیدانی، تیراندازی، دوچرخه سواری و قایقرانی نهایی خواهد شد.

وی در سرانجام پیرامون این پرسش که آیا از نظر اعتباری مسئله ای برای اعزام کاروان به بازیهای پارالمپیک توکیو وجود دارد یا خیر، گفت: هیچ مسئله ای برای اعزام نداریم و هر زمان به ما اعلام کنند این آمادگی را داریم که کاروان را به توکیو اعزام کنیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: عصر ایران
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 7749

به "لیست کاروان اعزامی به پارالمپیک توکیو هفته آینده نهایی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیست کاروان اعزامی به پارالمپیک توکیو هفته آینده نهایی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید