فهرست سریال های جدید تلویزیون ، فوق لیسانسه ها به تلویزیون می آیند

به گزارش مجله هاستفا، تلویزیون با سه سریال و یک مینی سریال جدید پخش شبانه خود را از سر می گیرد.

فهرست سریال های جدید تلویزیون ، فوق لیسانسه ها به تلویزیون می آیند

به گزارش هنرآنلاین؛ با نزدیک شدن به ماه ربیع الاول، سریال های مناسبتی نیز به آخرین قسمت های خود نزدیک شده اند و به زودی سریال های به رنگ خاک، حکایت های کمال، گیله وا و فوق لیسانسه ها به عنوان سریال های پاییزی پخش خود را از شبکه های مختلف شروع خواهند کرد.

به رنگ خاک

سریال به رنگ خاک به کارگردانی حسن لفافیان و تهیه نمایندگی سعید بشیری از آدینه 10 آبان ساعت 22:15 هر شب از شبکه یک سیما پخش می گردد. این سریال 35 قسمتی درباره قصه مهرداد است که در جزیره هرمز به آموزش غواصی مشغول است، او دلباخته دختر ناخداست؛ در حالی که ناخدا مخالف جدی ازدواج این دو است. از سوی دیگر یک تیم خلافکار در پی پیدا کردن مهرداد هستند و او نیز هر روز برای یافتن شیئی قدیمی به زیر آب رفته و غواصی می نماید. برزو ارجمند، پوریا پورسرخ، محمود پاک نیت، بیتا سحرخیز، علیرضا استادی، فرشته سرابندی، سیاوش طهمورث، محمد متوسلانی، مهدی صبایی، سپند امیرسلیمانی، زهرا سعیدی، عزت الله مهرآوران، یوسف بختیاری، بایار فرج زاده، هستی فرهی، مجید سعیدی، حسین سلیمانی، امیر کاظمی، لیلی فرهادپور، سمیرا حسینی، سامان دارابی، فریدون برزین، هادی معصومی، محمدعلی سلیمان تاش، فریبا امینیان، ابوالفضل همراه، مریم خدارحمی، آرمین ترکمندی و عرفان برزین در این سریال نقش آفرینی می نمایند.

حکایت های کمال

حکایت های کمال در 31 قسمت به کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی و تهیه نمایندگی محسن شایانفر از شنبه 11 آبان ماه شنبه تا چهارشنبه ساعت 21:30 روی آنتن شبکه دو سیما می رود. این سریال روایتی از دهه 40 است و اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته محمد میرکیانی محسوب می گردد که قهرمان داستان یک نوجوان به نام کمال است. محمود پاک نیت، شهره لرستانی، حمید ابراهیمی، محمدرضا شیرخانلو، سولماز غنی، علی مسلمی، شهرام عبدلی، بیژن بنفشه خواه، یوسف صیادی، امیر نوری، فلورنظری، بیتا خردمند، سیروس میمنت، مهرداد ضیایی، مختار سائقی، اکبرسنگی، آرش نوذری، داریوش سلیمی، سعید پیردوست، عباس محبوب، بهشاد مختاری، حسین چنگی، فریده دریامج، تقی زنجانی، حمید صفایی و شهربانو موسوی، به همراه هنرمندان خردسال امیرحسین کافتری، همراز اکبری و محمدحسین بلوکات در این سریال بازی می نمایند.

گیله وا

شبکه سه سیما، دو سریال گیله وا و فوق لیسانسه ها را بعد از اتمام سریال ستایش، برای مخاطبان در نظر گرفته است.

مینی سریال گیله وا به کارگردانی اردلان عاشوری و تهیه نمایندگی امیر بنان با موضوعی عاشقانه در کوشش است تا با نگاهی عاطفی، به زندگی مردم شمال ایران در بستر اتفاقات تاریخی سال 1297 بپردازد و روایتگر سبک زندگی و روابط اجتماعی و عاطفی مردم ایران و نقش انگستان در امور داخلی کشور در 100 سال گذشته باشد. این مینی سریال از پنجشنبه 9 آبان ماه ساعت 20:45 با بازی حمیدرضا پگاه، ستاره اسکندری، امیرحسین صدیق، مهدی زمین پرداز، امیر حسین هاشمی، مهران رجبی و پریا مردانیان روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

فوق لیسانسه ها

فوق لیسانسه ها که ادامه سریال لیسانسه ها به نویسندگی سروش صحت و ایمان صفایی و کارگردانی سروش صحت است از 17 آبان ماه به روی آنتن می رود. لیسانسه ها پیش از این در دو فصل به فراوری رسید و از شبکه سه سیما پخش شد و فصل سوم آن با نام فوق لیسانسه ها از اواخر فروردین ماه کلید خورد.

هوتن صبور، امیر کاظمی، امیرحسین رستمی، عرفان برزین، بیژن بنفشه خواه، مهران رجبی، متین ستوده، رویا میرعلمی، کاظم سیاحی، عزت الله مهرآوران، آتنه فقیه نصیری از بازیگران این سریال هستند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 1167

به "فهرست سریال های جدید تلویزیون ، فوق لیسانسه ها به تلویزیون می آیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فهرست سریال های جدید تلویزیون ، فوق لیسانسه ها به تلویزیون می آیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید