عظیمی: دیگر تنفسی به تیم ها داده نخواهد شد

به گزارش مجله هاستفا، به گزارش خبرنگاران، مهلتی دیگر به تیم های لیگ رجحان داده شد تا بدهی ها خود با ورزشکاران، کادرفنی و فدراسیون والیبال تسویه حساب نمایند. مهلتی که در چند سال گذشته در والیبال ایران مرسوم است و علی رغم تاکید مسئولان برای عدم تمدید مهلت دوباره اما این مهلت بارها و بارها تمدید شده و در نهایت مسابقات با انبوه بدهی تیم ها برگزار می گردد.

عظیمی: دیگر تنفسی به تیم ها داده نخواهد شد

15 تیرماه آخرین مهلت مشخص شده از سوی کمیته رویدادها و مسابقات والیبال بود اما یک بار دیگر مهلت تمدید و قرار است تیم ها تا 24 تیرماه بدهی خود را تسویه نمایند.

شهرام عظیمی در مصاحبه با خبرنگاران درباره تمدید مهلت داده شده به تیم های لیگ رجحان والیبال گفت: به دو دلیل مهلت را تمدید کردیم. نخست به دلیل حجم درخواست مدیرعاملان باشگاه ها برای تاخیر در زمان مشخص شده بود و دوم برای شرایط موجود ویروس کرونا که در فرایند کار تاثیر گذار بوده است.

سرپرست کمیته رویدادها و مسابقات درباره تمدید دوباره مهلت داده شده گفت: این آخرین مهلت است و دیگر تنفسی به تیم ها نخواهیم داد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا نام تیم هایی که تسویه حساب را انجام داده اند را منتشر نمی نمایند و دلیل عدم انتشار تیم های بدهکار چیست؟ گفت: نمی خواهیم نگرانی به وجود آید و حساسیت ایجاد کنیم. در زمان مشخص نام تیم ها را منتشر خواهیم کرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 4530

به "عظیمی: دیگر تنفسی به تیم ها داده نخواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عظیمی: دیگر تنفسی به تیم ها داده نخواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید