ضد و نقیض مجوز فعالیت پیست اسکی توچال! ، پیستهای اسکی مجوز فعالیت ندارند

به گزارش مجله هاستفا، طبق اعلام ستاد مقابله با کرونا در ورزش مجوزی، برای بازگشایی پیست های اسکی مجوزی صادر نشده است، با این حال اما مدیرعامل مجموعه تفریحی ورزشی توچال در واکنش به ازدحام جمعیت در ایستگاه پنجم تله کابین توچال می گوید، طبق مجوز اخذ شده می توانیم از 50 درصد ظرفیت مجموعه استفاده کنیم!

ضد و نقیض مجوز فعالیت پیست اسکی توچال! ، پیستهای اسکی مجوز فعالیت ندارند

به گزارش خبرنگاران، به تازگی تصاویری در فضای مجازی منتشر شد که نشان می داد صف انتظار تله کابین در توچال تهران شکل گرفته و جمعیت زیادی بدون رعایت فاصله اجتماعی منتظر تله کابین سوار شدن هستند.

به دنبال انتشار این تصاویر تاسف بار که حاکی از بازگشایی پیست اسکی توچال و ازدحام جمعیت در ایستگاه پنجم تله کابین توچال در بحبوحه شیوع ویروس کرونا در تهران بود، ستاد مقابله با کرونا در ورزش اظهار داشت از جانب ستاد مقابله با کرونا در ورزش و فدراسیون پزشکی ورزشی مجوزی برای بازگشایی پیست های اسکی صادر نشده است و این ستاد در هماهنگی کامل با وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کروناست.

محمد اسد مسجدی، سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه برای رشته های اسکی و ژیمناستیک پروتکل های بهداشتی مربوطه با همکاری فدراسیون های ذی ربط تهیه و به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارجاع شده است تا در راستای تایید و اجرای آن اقدام شود.

وی اضافه کرد: برگزاری مسابقات در رشته های اسکی و ژیمناستیک نیازمند پروتکل های بهداشتی است و این پروتکل ها تهیه شده که نیازمند تایید وزارت بهداشت است.

به تازگی نیز روح الله امداد مدیرعامل توچال در گفت وگو با خبرنگاران، درباره فیلم منتشر شده از ازدحام جمعیت در ایستگاه پنجم تله کابین توچال بیان کرد که ظرفیت پیست اسکی توچال 1400 نفر است که طبق مجوز گرفته شده ما می توانیم از 50 درصد ظرفیت مجموعه استفاده کنیم که حدودا 700 بلیت خواهد شد که ما حدود 400 عدد بلیت فروختیم!

به گزارش خبرنگاران، اکنون این سوال مطرح می شود که با چه مجوزی در شرایط نارنجی و نگران کننده پایتخت آن هم در بحبوحه شیوع ویروس کرونا، شاهد چنین اتفاقی در توچال هستیم و درحالی که ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش اعلام می کند مجوزی در این رابطه صادر نکرده است، مجوزی که مدیرعامل توچال از آن سخن به میان آورده از سوی کدام نهاد و مرجع صادر شده است؟

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 6124

به "ضد و نقیض مجوز فعالیت پیست اسکی توچال! ، پیستهای اسکی مجوز فعالیت ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضد و نقیض مجوز فعالیت پیست اسکی توچال! ، پیستهای اسکی مجوز فعالیت ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید