صلاح و مصاحبه جذاب پیش از دیدار مقابل رئال مادرید؛ از احتمال انتقال به مادرید تا رویارویی دوباره با راموس

به گزارش مجله هاستفا، خبرگزاری خبرنگاران- سران لیورپول هیچ نگرانی ای نسبت به مصاحبه اخیر ستاره مصری خود ندارند.

صلاح و مصاحبه جذاب پیش از دیدار مقابل رئال مادرید؛ از احتمال انتقال به مادرید تا رویارویی دوباره با راموس

به گزارش خبرنگاران، محمد صلاح، وینگر 28 ساله و مصری باشگاه لیورپول تا سال 2023 با این تیم قرارداد دارد. به نقل از جیمز پیرس از اتلتیک، در مصاحبه اخیر محمد صلاح، از او در رابطه با جدایی از لیورپول پس از 4 سال سوال شد و این وینگر مصری پاسخ داد: این مساله به من بستگی ندارد. باید ببینیم چه پیش می آید اما دوست ندارم الان در مورد جدایی صحبت کنم.

یورگن کلوپ و سران لیورپول هیچ گونه نگرانی ای نسبت به این مصاحبه ندارند. در حالی که صلاح در آستانه ورود به دو سال پایانی قرارداد خود با قرمزها واقع شده است، کنندگان او در تلاش هستند تا قرارداد جدید پر سودی را برای این وینگر مصری به امضا برسانند. سران لیورپول نیز عجله ای برای تمدید قرارداد و افزایش دستمزد محمد صلاح ندارند زیرا در این مقطع، هیچ باشگاهی برای جذب صلاح اقدام نکرده است و او هیچ پیشنهادی برای ترک لیورپول ندارد.

مهاجم مصری باشگاه لیورپول می گوید اتفاقات فینال کیف را به فراموشی سپرده است. به نقل از مارکا، در آستانه تقابل لیورپول و رئال مادرید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، نشریه اسپانیایی گفتگویی با محمد صلاح، مهاجم مصری سرخ ها انجام داده است. صلاح در این مصاحبه در مورد تقابلش با راموس و اتفاقی که در فینال سال 2018 افتاد، ادن هازارد، حضور در المپیک، جدایی از لیورپول و مسائل بسیار دیگری صحبت کرده است که در ادامه می خوانید:

*وقتی دیدید لیورپول در مرحله یک چهارم نهایی با چه تیمی رو به رو می شود، اولین چیزی که به ذهنتان آمد چه بود؟

به این فکر کردم که چقدر خوب است اگر بتوانیم به نیمه نهایی برسیم.

*دوست داشتید در این مرحله به رئال مادرید بخورید؟

تیم خاصی را ترجیح نمی دادم. در مرحله یک چهارم هستیم و برایم فرقی ندارد مقابل چه تیمی بازی داشته باشیم.

*رقابت با رئال مادرید در این مرحله، بهتر از تقابل با این تیم در فینال نیست؟

برایم فرقی ندارد. در یک چهارم نهایی هستیم و تمام تیم های حاضر در این مرحله کیفیت بالایی دارند.

*آیا به خاطر اتفاقات فینال کیف، انگیزه مضاعفی برای انتقام دارید؟

باید این طور بگویم که فقط انگیزه مضاعفی برای پیروزی و رسیدن به نیمه نهایی دارم. هر اتفاقی بیافتد، نتیجه فینال کیف عوض نخواهد شد. آن دیدار متعلق به گذشته است.

*انگیزه خاصی برای بازی مجدد مقابل راموس دارید؟

(می خندد) آن بازی مربوط به گذشته است و دیگر به آن فکر نمی کنم. به فکر تیمم هستم. همه می خواهند در این بازی پیروز شوند.

*از فینال 2018 به بعد چه چیزهایی در لیورپول تغییر کرده است؟

از آن زمان به بعد توانستیم فاتح لیگ قهرمانان شویم و قهرمانی در لیگ را تجربه کنیم. ما حالا قهرمان هستیم و این تفاوت بزرگی است.

*در آن زمان رئال مادرید بازیکنانی نظیر کریستیانو رونالدو، کیلور ناواس و گرت بیل را داشت. آیا تیم فعلی رئال از آن تیم سال 2018 ضعیف تر است؟

شرایط متفاوت است.آنها چند بازیکن بزرگ نظیر کریستیانو رونالدو که بهترین بازیکن تاریخ باشگاه بود را از دست داده اند. او برای رئال گل های زیادی می زد اما به جایش ادن هازارد را خریدند. هازارد تا به حال بدشانس بوده و دائما مصدوم شده است اما در کل تیم رئال فرق کرده است. آنها به یک چهارم نهایی رسیده اند و اگر چه رونالدو و گلزنی هایش را از دست داده اند، بازیکنان بزرگی دارند. نمی توانم بگویم کدام تیم بهتر است تنها چیزی که می توانم بگویم این است که توانسته اند به یک چهارم برسند و مطمئنم برای این دیدار آماده هستند و ما هم باید برای تقابل با آنها آماده باشیم.

* به نظرتان کدام تیم شانس صعود بیشتری دارد؟

به نظرم هر دو تیم قدرتمند هستند. هر دو تیم در دو دیدار اخیر خود در لیگ قهرمانان پیروز شده اند. هر دو تیم آماده هستند. این تورنمنت بسیار خاص است و هر دو در آن عملکرد خوبی دارند.

*چه چیز رئال مادرید بیش از هر چیز دیگری شما را نگران می کند؟

این که آنها توانایی فتح لیگ قهرمانان را دارند و عملکردشان در این تورنمنت خیلی خوب است. بارها در لیگ قهرمانان قهرمان شده اند و در 10 سال اخیر 4 بار قهرمان بوده اند. تیم آنها در لیگ قهرمانان عملکرد واقعا خوبی دارد.

*از بازی کدام بازیکن رئال مادرید خوشتان می آید؟

نمی توانم یک بازیکن را انتخاب کنم. بیشتر آنها بازیکنان بزرگی هستند. با هازارد رابطه خوبی دارم و عملکردش در چلسی خوب بود اما این روزها بدشانس است. با لوکا مودریچ هم رابطه خوبی دارم. چند باری همدیگر را دیده ایم. با این وجود نمی توانم به یک بازیکن اشاره کنم چون همه آنها بازیکنان بزرگی هستند و رئال باشگاه بزرگی است.

*یکی از بهترین گلزنان جهان هستید. در اسپانیا خیلی ها راجع به این مساله بحث می کنند که آیا وینیسیوس می تواند گلزن بزرگی بشود یا نه. شما چطور انقدر گلزن شدید؟ ذاتا گلزن بودید یا روی آن تمرین کردید؟

به نظرم نباید نگران وینیسیوس باشید. داتا گلزن نبودم و به سختی تمرین کردم. وقتی در بازل بودم، نمی توانستم گل های زیادی بزنم. سپس به چلسی، فیورنتینا و رم رفتم. به سختی زیر نظر اسپالتی تلاش کردم. تقریبا هر رزو بعد از تمرین مرا صدا می کرد و فقط تمرین شوت زنی می کردیم. در خانه و در حیاط خانه هم روی شوت زدن تمرین می کنم. وینیسیوس نیز باید به تلاش ادامه دهد و کم کم گلزنی هایش شروع می شود.

*دوست دارید کدام بازیکن رئال مادرید به لیورپول بیاید؟

به نظرم تیم مان در حال حاضر و با بازیکنان فعلی به اندازه کافی خوب است.

*نظرتان در مورد زیدان چیست؟

مربی بزرگی است که سه بار فاتح لیگ قهرمانان شده است. عملکرد خوبی با تیمش داشته است. وقتی بچه بودم الگوی من بود و به عنوان مربی هم عملکرد فوق العاده ای دارد.

*عملکرد ضعیف لیورپول در مسابقات این فصل را چطور توجیح می کنید؟

مسائل زیادی به شکل ناگهانی پیش آمد. شانس با ما یار نبود و همین باعث شده بیش از قبل بخواهیم فاتح لیگ قهرمانان شویم و امیدوارم این اتفاق بیافتد.

*رابطه تان با یورگن کلوپ چطور است؟

رابطه ای معمولی بین دو حرفه ای. رابطه مان را این طور توصیف می کنم.

* به نظرتان کدام تیم از نبود هوادارانش بیشتر لطمه می بیند؟ رئال مادرید بدون برنابئو یا لیورپول بدون آنفیلد؟

آنفیلد! به نظرم نظر همه همین است. ما بدون هوادارانمان در بازی های زیادی شکست خوردیم. به نظرم ما تیمی هستیم که بیش از هر تیم دیگری از نبود هوادارانمان لطمه خوردیم.

*در المپیک بازی خواهید کرد؟

هر اتفاقی بیافتد، باید با همه از جمله باشگاه توافق انجام شود.

*در ماه ژوئن 29 ساله می شوید. چه آرزویی برای ادامه دوران حرفه ای تان دارید؟

امیدوارم عملکردم مثل عملکرد چند سال اخیرم باشد. قهرمان شوم، گل بزنم و به تیمم در راستا قهرمانی کمک کنم. این مساله برایم اهمیت زیادی دارد.

* بعد از 4 سال در لیورپول آیا ممکن است به باشگاه دیگری بروید؟ زمان جدایی فرا نرسیده؟

این مساله به من بستگی ندارد. باید ببینیم چه پیش می آید اما دوست ندارم الان در مورد جدایی صحبت کنم

* سابقه بازی در انگلیس و ایتالیا را دارید. نمی خواهید فوتبال اسپانیا را تجربه کنید؟

امیدوارم بتوانم چندین سال دیگر فوتبال بازی کنم. چرا که نه. هیچ کس نمی داند در آینده چه پیش می آید. شاید یک روز به فوتبال اسپانیا آمدم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 7101

به "صلاح و مصاحبه جذاب پیش از دیدار مقابل رئال مادرید؛ از احتمال انتقال به مادرید تا رویارویی دوباره با راموس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صلاح و مصاحبه جذاب پیش از دیدار مقابل رئال مادرید؛ از احتمال انتقال به مادرید تا رویارویی دوباره با راموس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید