شکست لیورپول پس از مدت ها در آنفیلد، صعود بایرن مونیخ به دور حذفی، اینتر در آستانه حذف مجدد

به گزارش مجله هاستفا، شاگردان زین الدین زیدان در رئال مادرید با فزونی مجدد مقابل اینتر میلان، یک گام به صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نزدیک شدند .

شکست لیورپول پس از مدت ها در آنفیلد، صعود بایرن مونیخ به دور حذفی، اینتر در آستانه حذف مجدد

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم، هفته چهارم از مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا، چهارشنبه شب با برگزاری شش ملاقات به انتها رسید. در مهمترین بازی، اینتر در گروه B میزبان رئال مادرید بود و با نتیجه 2 بر صفر مقابل شاگردان زیدان باخت. ادن اِزار در دقیقه 7 از روی نقطه پنالتی و رودریگو در دقیقه 59 برای کهکشانی ها گلزنی کردند.

با این پیروزی، پُرافتخارترین تیم تاریخ مسابقات با کسب هفت امتیاز و حفظ صندلی دوم جدول گروه B، به صعود نزدیک تر شد. اینتر هم با دو امتیاز در انتهای جدول باقی ماند و احتمال صعودش به مراتب کمتر از قبل شد. مونشن گلادباخ با هشت امتیاز در صدر جدول این گروه قرار گرفته و شاختار دونتسک با چهار امتیاز، در رتبه سوم جدول است.

در سایر ملاقاتها و در گروه A، بایرن مونیخ با نتیجه 3 بر یک از سد سالزبورگ اتریش گذشت. روبرت لواندوفسکی در دقیقه 43، ماکسیمیلیان ووبر (مدافع سالزبورگ) در دقیقه 52 و لروی سانه در دقیقه 68، گل های شاگردان هانسی فلیک را به ثمر رساندند و مرگیم بریشا در دقیقه 73، تنها گل تیم اتریشی را وارد دروازه میزبان کرد. بایرن از دقیقه 66 مسابقه به دلیل اخراج مارک روکا، 10 نفره به بازی ادامه داد.

باواریایی ها با کسب پانزدهمین پیروزی متوالی خود در این مسابقات (با احتساب 11 بُرد در دوره گذشته)، با 12 امتیاز در صدر جدول گروه باقی ماندند و صعود خود به جمع 16 تیم انتهای را به عنوان سرگروه قطعی کردند. اتلتیکو مادرید هم با تساوی بدون گل مقابل لوکوموتیو مسکو متوقف شد و با پنج امتیاز، در رده دوم گروه A ایستاده است. لوکوموتیو با سه امتیاز در صندلی سوم و سالزبورگ با یک امتیاز، در انتهای جدول گروه A جای دارند.

در گروه C، پورتو با نتیجه 2 بر صفر در خانه مارسی پیروز شد و با 9 امتیاز، در صندلی دوم جدول گروه باقی ماند. مهدی طارمی از دقیقه 79 مسابقه وارد زمین شد. از این گروه منچسترسیتی با 12 امتیاز، صعود خود را به دور بعدی قطعی نموده و صعود پورتو هم با کسب یک امتیاز دیگر مسجل خواهد شد. المپیاکوس با سه امتیاز در رده سوم و مارسی بدون امتیاز، در صندلی چهارم جدول گروه C قرار دارند.

در گروه D تیم لیورپول در خانه خود با نتیجه 2 بر صفر برابر آتالانتا باخت و آژاکس با نتیجه 3 بر یک از سد میتیلند گذشت. در این گروه لیورپول با 9 امتیاز در صدر جدول گروه ایستاده و تیم های آژاکس و آتالانتا با امتیاز مشابه هفت، در رده های دوم و سوم این گروه جای گرفته اند.

پیش از برگزاری همه این بازی ها، اعضای تیم ها یک دقیقه به خاطر درگذشت دیه گو آرماندو مارادونا سکوت کردند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 5942

به "شکست لیورپول پس از مدت ها در آنفیلد، صعود بایرن مونیخ به دور حذفی، اینتر در آستانه حذف مجدد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست لیورپول پس از مدت ها در آنفیلد، صعود بایرن مونیخ به دور حذفی، اینتر در آستانه حذف مجدد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید