شناسایی هزارو 686 بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در استان اصفهان

به گزارش مجله هاستفا، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از شناسایی یک هزار و 686 بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس طی 24 ساعت گذشته در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اطلاع داد.

شناسایی هزارو 686 بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در استان اصفهان

به گزارش از ، آرش نجیمی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین شرایط شیوع کرونا در استان اصفهان گفت: طی 24 ساعت گذشته چهار هزار و 435 بیمار مشکوک به کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مراجعه نموده اند.

او با بیان اینکه از این تعداد یک هزار و 686 بیمار مبتلای قطعی کرونا بوده اند، ادامه داد: 378 نفر از این بیماران در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ادامه داد: همچنین در 24 ساعت اخیر 347 بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه ترخیص شده اند.

او با بیان اینکه در حال حاضر در مجموع دو هزار و 502 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند، ابراز داشت: از این تعداد 384 بیمار در بخش مراقبت های ویژه این مراکز درمانی نگهداری می شوند.

نجیمی با بیان اینکه طی 24 ساعت اخیر 38 بیمار مشکوک به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان جان خود را از دست دادند، اضافه کرد: از این تعداد تا به امروز تست 29 نفر مثبت کرونا بوده است.

م

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 7386

به "شناسایی هزارو 686 بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در استان اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی هزارو 686 بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در استان اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید