سخت ترین چالش نکونام قبل از بازی با پرسپولیس! ، سپاهان همین قدر مخوف است؟

به گزارش مجله هاستفا، بازی سپاهان - استقلال، تصویر روشن تری از 2مدعی قهرمانی در این فصل ارائه می نماید.

سخت ترین چالش نکونام قبل از بازی با پرسپولیس! ، سپاهان همین قدر مخوف است؟

خبرنگاران آنلاین - بهروز رسایلی

اگرچه در هفته سوم لیگ برتر حرف زدن راجع به تعیین تکلیف و این چیزها بسیار غیرحرفه ای و شتاب آلود به نظر می رسد اما کتمان هم نمی توان کرد که نبرد این هفته سپاهان و استقلال در اصفهان، دست کم تصویر واضح تری از 2تیم محبوب و مدعی کسب عنوان قهرمانی در این فصل ارائه می دهد؛ تصویری که بخشی از معادلات بالای جدول را روشن تر خواهد نمود و نشان مان می دهد در ادامه راه از این دو تیم چقدر باید توقع داشته باشیم.

آیا سپاهان همین قدر مخوف است؟

بی گمان مقتدرانه ترین شروع فصل نو را سپاهان داشته است؛ تیمی بسیار پرمهره و ثروتمند که همه اسباب پیروزیت را در اختیار دارد و اگر بازیگوشی یا سهل انگاری بازیکنانش در ملاقات برگشت فصل گذشته در برابر ملوان نبود، شاید الان جام قهرمانی پارسال را در ویترین خود داشت. در یک کلام بدون تعارف باید گفت شرایط سپاهان طوری است که هر نتیجه ای غیراز قهرمانی این تیم، تعجب آور خواهد بود. با شروع مسابقات، زردها این انگاره را تقویت هم کردند. آنها در 2مسابقه سخت ابتدای فصل خود، ابتدا تراکتور را شکست دادند و بعد در دربی اصفهان با 2گل بر ذوب آهن غلبه کردند. به ثمر رساندن 5گل در این دو بازی، به علاوه از دست دادن انبوه موقعیت های ممتاز گلزنی، به وضوح نشان داد اسب سپاهان برای قهرمانی زین شده است، مگر اینکه... این بخش همان جایی است که تیتر مطلب را می سازد؛ مگر اینکه استقلال فردا نشان بدهد تصور افکار عمومی از قدرت سپاهان اغراق آمیز است و آنها تیم بدون ایرادی نیستند.

از قضا استقلال ابزار به چالش کشیدن سپاهان را هم دارد. آبی ها در 2بازی ابتدایی خود کلین شیت نموده اند و اساسا ساختار دفاعی تیم های جواد نکونام طوری است که می توانند برای رقبای قدرتمند و تهاجمی، دردسرساز باشند. فراموش نکنیم نخستین شکست فصل گذشته سپاهان مورایس را هم همین نکونام با فولاد رقم زد. پس شاید استقلال پیروز گردد نوع بازی برابر سپاهان را به بقیه آموزش بدهد و از اعتمادبه نفس طلایی پوشان اصفهانی هم بکاهد.

استقلال نکونام چه کاره است؟

پریشانی های پیش فصل باعث شده توقع از استقلال نکونام پایین بیاید و خود این مربی هم زیرکانه طرفداران و منتقدان را به سمت چنین مسیری راهنمایی نموده است. آبی ها در چنین فضایی کار را با پیروزی درخشان در برابر نفت آبادان شروع کردند که خارج از تصور بود و انتظارات را بالا برد، اما نمایش دوم تیم جواد مقابل ملوان چندان چنگی به دل نزد. او که روز اول در نشست خبری از ضرورت طلا گرفتن سر تا پای بازیکنان استقلال حرف زده بود، در نشست بعد از بازی دوم کمی عصبی شد و گفت انتقادها از پیروزی ناپلئونی استقلال، شبیه کلاهبرداری است.

کل تصویر فصل نو آبی ها همین است و البته که بازی با سپاهان می تواند بین خوف و رجا در خصوص این تیم حکمیت کند. این بازی نشان خواهد داد زور ترس در استقلال بیشتر است یا قدرت امید به آینده. بازی با سپاهان قطعا یکی از سختترین مسابقات فصل استقلال است که البته عیار این تیم را هم پیش از مسابقه هفته پنجم در برابر پرسپولیس، تا حدی تعیین می نماید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 31 مرداد 1402 بروزرسانی: 31 مرداد 1402 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 12642

به "سخت ترین چالش نکونام قبل از بازی با پرسپولیس! ، سپاهان همین قدر مخوف است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخت ترین چالش نکونام قبل از بازی با پرسپولیس! ، سپاهان همین قدر مخوف است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید