سایت فدراسیون فوتبال بحرین هک شد، سرود ایران طنین انداز شد

به گزارش مجله هاستفا، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال ایران سومین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام جهانی و جام ملت های آسیا را در شرایطی برابر بحرین واگذار کرد که در ابتدای این بازی تعدادی از بازیکنان و طرفداران بحرین هنگام پخش سرود ایران رفتارهای ناشایستی از خود نشان دادند و به سرود ایران توهین کردند.

سایت فدراسیون فوتبال بحرین هک شد، سرود ایران طنین انداز شد

به دنبال این اتفاق فدراسیون فوتبال و سایر نهادها اعتراض خود را به این اقدام بی ادبانه بحرینی ها نشان دادند. با این حال این خاتمه کار نبود و طرفداران وعلاقمندان به تیم ملی و کشور ایران اقدام تازه ای انجام دادند.

این عده سایت فدراسیون فوتبال بحرین را هک کردند و در صفحه نخست آن سرود مقدس جمهوری اسلامی را با فایل صوتی قراردادند تا پاسخ این بی احترامی و توهین بحرینی ها را بدهند.

در متنی که به زبان انگلیسی و فارسی بر روی سایت فدراسیون فوتبال بحرین قرار داده شده آمده است: ما هرگونه بی احترامی به ایران را بی پاسخ نمی گذاریم. امکانش نبود در استادیوم به سرود ملی ایران گوش کنیم. اکنون می توانید گوش کنید.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال ایران بیست و سوم مهرماه در مرحله مقدماتی راهیابی به جام جهانی 2022 قطر و جام ملت های 2023 آسیا در ریفا به مصاف بحرین رفت که اولین شکست تیم ملی با مارک ویلموتس را با نتیجه یک بر صفر به همراه داشت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 828

به "سایت فدراسیون فوتبال بحرین هک شد، سرود ایران طنین انداز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایت فدراسیون فوتبال بحرین هک شد، سرود ایران طنین انداز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید