سامد، پل بی واسطه مدیران برای پاسخ گویی به مطالبات مردمی است

به گزارش مجله هاستفا، خبرنگاران/آذربایجان شرقی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی گفت: بخش عمده ای از مسائل و مسائل شهروندان در رابطه با دستگاه های اجرایی، توسط سامانه سامد پاسخ گویی شده و تنها موارد ریشه دار به دستگاه های مربوطه ارجاع داده می گردد.

سامد، پل بی واسطه مدیران برای پاسخ گویی به مطالبات مردمی است

حمیدرضا قاسم زاده در نشست مدیرکل دفتر ارتباط مردمی و سفرهای نهاد ریاست جمهوری با معاونان استاندار و مدیران استانداری و دستگاه های اجرایی استان، اظهار کرد: دیدارهای مردمی با هدف پیگیری و استخراج مسائل مردم برگزار می گردد.

وی اظهار داشت: هدف دیدارهای مردمی، جلب اعتماد مردم به مجموعه دولتمردان و مجریان است و نشان می دهد که مدیران دغدغه رسیدگی به مسائل و مسائل آنان را دارند.

قاسم زاده تأکید کرد: ارتباط مستقیم با مردم برای آگاهی از دغدغه ها و اهتمام در برطرف مسائل آن ها حائز اهمیت بوده و سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(سامد)، پل بدون واسطه مدیران برای پاسخگویی به مطالبات مردمی است.

به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی؛ وی همچنین گفت: براساس مطالعات اجرا شده 10 درصد مراجعات به استانداری مربوط به این مجموعه بوده و مابقی مراجعات به سایر دستگاه های اجرایی مرتبط بوده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 7159

به "سامد، پل بی واسطه مدیران برای پاسخ گویی به مطالبات مردمی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامد، پل بی واسطه مدیران برای پاسخ گویی به مطالبات مردمی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید