سامانه جامع بودجه برای ورود اطلاعات عملکرد بودجه و اصلاحیه بودجه سال 1399 در دسترس شرکتهای دولتی، بانکها و موسسات غیرانتفاعی وابسته به دولت است

به گزارش مجله هاستفا، خبرنگاران - سازمان برنامه و بودجه کشور اظهار داشت سامانه جامع بودجه برای ورود اطلاعات عملکرد بودجه سال 1398 و اصلاحیه بودجه سال 1399 آماده شده است. شرکتهای دولتی، بانکها و مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت، مکلفند نسبت به تکمیل اطلاعات مندرج در فرم عملکرد سال 1398 اقدام نمایید.

سامانه جامع بودجه برای ورود اطلاعات عملکرد بودجه و اصلاحیه بودجه سال 1399 در دسترس شرکتهای دولتی، بانکها و موسسات غیرانتفاعی وابسته به دولت است

به گزارش مرکز اطلاع رسانی،روابط عمومی و امور بین الملل سازمان برنامه و بودجه کشور، سامانه جامع بودجه برای ورود اطلاعات عملکرد بودجه سال 1398 و اصلاحیه بودجه سال 1399 آماده بهره برداری است و حداکثر زمان ورود اطلاعات عملکرد بودجه سال 1398 برای شرکتها 10 مهرماه است.

در این اطلاعیه آمده است که شرکتها ابتدا نسبت به تکمیل اطلاعات مندرج در فرم عملکرد سال 1398 اقدام نمایید تا پس از طی مراحل تأیید و ارسال توسط کارشناس بودجه شرکت و مدیر اقتصادی / ذیحساب فرم برای سازمان برنامه و بودجه ارسال گردد.

در هریک از مراحل، ابتدا فرم پیش بینی تعداد کارکنان را تکمیل نمایید.

مبنای هزینه پرسنـلی، تعداد کارکنان تأیید شده در سامانه کارمند ایران (پاکنا) است. لذا لازم است در اسرع وقت نسبت به ثبت و تأیید نهایی آن در سامانه موصوف اقدام نمایید.

همچنین امکان درج هزینه پرسنلی در مواردی که تعداد پرسنل مربوط صفر است وجود ندارد و به منظور آگاهی از اشکالات احتاقتصادی، در هر یک از تب های اطلاعات بودجه ای پس از ثبت اطلاعات مربوط، نسبت به اعتبارسنجی آن اقدام نمایید.

فایل کامل صورت اقتصادی سال 1398 که به تأیید سازمان حسابرسی رسیده و گزارش هیئت مدیره به مجمع عمومی را در قسمت ثبت اطلاعات شرکت های دولتی بارگذاری نمایید.

لازم به ذکر است برای ورود به این سامانه و انجام کامل فرایند، فقط از مرورگر chrome استفاده فرمایید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 5169

به "سامانه جامع بودجه برای ورود اطلاعات عملکرد بودجه و اصلاحیه بودجه سال 1399 در دسترس شرکتهای دولتی، بانکها و موسسات غیرانتفاعی وابسته به دولت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه جامع بودجه برای ورود اطلاعات عملکرد بودجه و اصلاحیه بودجه سال 1399 در دسترس شرکتهای دولتی، بانکها و موسسات غیرانتفاعی وابسته به دولت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید