ساعت راز قتل را برملا کرد

به گزارش مجله هاستفا، تهران (پانا) - مردی که همسرش را به قتل رسانده بود، پس از تحقیقات پلیس و پیدا شدن ساعت هوشمند همسرش مجبور به اعتراف به قتل شد.

ساعت راز قتل را برملا کرد

به گزارش خبرنگاران، به نقل از العربیه؛ مردی پس از کشته شدن همسرش، در مصاحبه با پلیس در ابتدا ادعا می کرد که دزدان به خانه او وارد شدند و همسرش را خفه نموده اند. با این حال، اطلاعاتی که از دوربین های مدار بسته و حفاظتی بدست آمد این ادعا را رد کرد.

پلیس یونان روز پنجشنبه گفت مردی که قبلاً ادعا می کرد دزدین همسر او را خفه نموده اند پس از گذشت یک ماه به قتل همسرش اعتراف کرد. در بیانیه پلیس آمده: خاتمه از راز قتل این زن 20 ساله در 11 مه 2021 پرده برداشته شد. شوهر 33 ساله او به کشتن این زن اعتراف کرد.

این مرد تنها شاهد پرونده بود و در شروع تحقیقات به بازرسان گفت که سه دزد وارد خانه اش شدند، وی را بستند و همسرش را خفه کردند. اما پس از تحقیقات بیشتر و آنالیز دوربین های امنیتی خانه و ساعت هوشمندی که همسرش از آن استفاده می کرد، این مرد بازداشت و برای مدت طولانی مورد بازپرسی نهاده شد. شواهد بدست آمده شوهر را مجبور به اعتراف به قتل همسرش کرد. سخنگوی پلیس گفت این مرد و همسرش قبل از جنایت با هم درگیر شده اند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 7909

به "ساعت راز قتل را برملا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت راز قتل را برملا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید