رندر های گوگل پیکسل تاشو شباهت آن به گلکسی زد فولد 3 را نشان می دهند

به گزارش مجله هاستفا، شرکت گوگل که از چندی پیش تبلیغ گوشی های سری پیکسل 6 را با نصب بیلبوردها و انتشار ویدیوهای مختلف شروع نموده، به نظر می رسد که میخواهد گوشی دیگری را که احتمالا پیکسل تاشو نام دارد تا اخر سال جاری به دنیای گجت ها معرفی کند. شایان ذکر است که این رندر ها طراحی احتمالی این گوشی را نشان می دهند و از طراحی قطعی گوگل پیکسل تاشو اطلاعات رسمی منتشر نشده است.

رندر های گوگل پیکسل تاشو شباهت آن به گلکسی زد فولد 3 را نشان می دهند

پیکسل تاشو شباهت های زیادی به گلکسی زد فولد 3 سامسونگ خواهد داشت

شواهد حاکی از آن است که صفحه نمایش گوشی پیکسل تاشوی گوگل در حالت کاملا باز به یک نمایشگر 7.6 اینچی تبدیل خواهد شد و از فناوری شیشه فوق نازک سامسونگ (UTG) استفاده خواهد نمود. احتمالا این نمایشگر از فناوری LTPO مبتنی بر رفرش ریت 120 هرتزی پشتیبانی می نماید که این یعنی نرخ رفرش ریت بر اساس فعالیت در حال اجرا تغییر خواهد نمود. رفرش ریت 120 هرتزی این نمایشگر یاری می نماید تا اجرای سریع و روان بازی ها، تماشای فیلم و حتی اسکرول محتوا در شبکه های مجازی برای کاربران بسیار لذت بخش تر از قبل باشد.

وب سایت LetsGo Digital تازهترین رندرهای پیکسل تاشوی گوگل را براساس شایعات و شباهت احتمالی این گوشی با گلکسی زد فولد 3 سامسونگ منتشر نموده که اطلاعات خوبی از آن در اختیار ما قرار می دهد. پیکسل تاشو از یک صفحه نمایش خارجی بهره می برد که دوربین سلفی در حفره نمایشگر قرار گرفته است. طبق آخرین شایعات به نظر می رسد که این گوشی از پردازنده تازه تنسور (Tensor) گوگل استفاده می نماید.

رندرهای منتشر شده حاکی از آن است که سیستم دوربین پشت پیکسل تاشو شباهت زیادی به ماژول دوربین سری پیکسل 6 خواهد داشت، هرچند که ما هنوز نمی دانیم که دوربین این گوشی شامل چه لنز هایی خواهد بود. از طرف دیگر احتمال بهره گیری این گوشی از دوربین زیر نمایشگر وجود دارد. شرکت گوگل در ماه می سال جاری پتنتی برای یک دوربین زیر نمایشگر به ثبت رسانده که احتمالا از آن در پیکسل تاشو استفاده می نماید.

به تازگی گوگل یک پتنت برای لولای نوآورانه پیکسل تاشو به ثبت رسانده است

شرکت گوگل از نام مستعار Passport برای پیکسل تاشوی خود استفاده نموده است، اما ظاهراً این شرکت قصد معرفی یک مدل دیگر پیکسل تاشو با نام مستعار Jumbojack را هم دارد. شایعات حاکی از آن است که شرکت گوگل تا آخر سال جاری فقط یک پیکسل تاشو را معرفی می نماید، اما اگر نسخه دومی هم در کار باشد احتمالا آن را در سال 2022 معرفی خواهد نمود.

به گفته یک منبع مطلع، شرکت گوگل پتنت دیگری را در تاریخ 23 سپتامبر سال جاری با اسم مکاهمم لولای نرم و چندمحوره برای گوشی های تاشو در اداره ثبت اختراع و نشان تجاری آمریکا (USPTO) به ثبت رسانده است. این لولا طوری طراحی شده است که نمایشگر گوشی به راحتی تا گردد و در هنگام استفاده از آن هیچ آسیبی به اجزای آن وارد نگردد.

گوشی پیکسل تاشوی گوگل احتمالا با سیستم عامل اندروید 12 معرفی خواهد شد. انتظار می رود این نسخه از اندروید شامل ابزارهای مفیدی در رابط کاربری خود برای کار با گوشی های تاشو و تبلت ها باشد که کاربران بتوانند نهایت استفاده را از این گجت ها ببرند. با این حال باید صبر کرد و دید که که مدل های تاشو این شرکت با چه واکنشی از سوی کاربران و علاقمندان روبرو خواهند شد.

منبع:Phonearena

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 8837

به "رندر های گوگل پیکسل تاشو شباهت آن به گلکسی زد فولد 3 را نشان می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندر های گوگل پیکسل تاشو شباهت آن به گلکسی زد فولد 3 را نشان می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید