رشیدی: پیکان پشتوانه آینده تیم ملی است، کوشش کردیم جای خالی لژیونرها را پر کنیم

به گزارش مجله هاستفا، سرمربی تیم والیبال بانوان پیکان گفت: با تیمی جوان و با انگیزه پا به مسابقات خواهیم گذاشت که می تواند پشتوانه آینده تیم های ملی والیبال بانوان باشد.

رشیدی: پیکان پشتوانه آینده تیم ملی است، کوشش کردیم جای خالی لژیونرها را پر کنیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی باشگاه پیکان، فاطمه رشیدی که در این فصل راهنمایی تیم والیبال بانوان پیکان را بر عهده خواهد داشت در مورد شرایط کلی این تیم در فصل نو رقابت ها گفت: سال جاری طبق سیاست های باشگاه و اعتقادی که به بازیکنان جوان داریم با تیمی با انگیزه و مستعد پا به مسابقات خواهیم گذاشت که می تواند پشتوانه آینده تیم های ملی والیبال در رده بانوان باشد. کوشش کردیم با قرارداد های دو یا سه ساله از پتانسیل این بازیکنان که قطعا در سال های آینده با تجربه تر هم خواهند شد استفاده کنیم و در واقع این استعدادهای درخشان سرمایه والیبال باشگاه پیکان در سال های آینده به تعداد خواهند رفت.

سرمربی تیم والیبال بانوان پیکان افزود: حدود 70 درصد تیم تکمیل شده و همچنان در پی جذب بازیکنان مستعد و شایسته در پست های مورد احتیاج هستیم. تمرینات خوبی را تا اینجای فصل پشت سر گذاشتیم و کم کم به مرز آمادگی نزدیک می شویم تا در شروع مسابقات با برترین شرایط آمادگی برابر حریفان قرار بگیریم. فکر می کنم مسابقات از نیمه دوم آبان ماه شروع خواهد شد هرچند هنوز تعداد تیم های شرکت نماینده در این دوره معین نیست.

وی در مورد جدایی بعضی از بازیکنان با تجربه فصل گذشته پیکان گفت: بعضی از بازیکنان اصلی سال قبل ما لژیونر شده اند و می خواهند در خارج از ایران کار خودشان را دنبال نمایند. ما کوشش کردیم که جای خالی آنها را با استفاده از نیروهای جوان تر پر کنیم تا ضمن داشتن تیمی کم هزینه از انگیزه بازیکنان نو هم استفاده کنیم. نیروی جوانی و انگیزه نقطه قوت پیکان در این فصل خواهد بود.

رشیدی در مورد پیش بینی نتایج تیم گفت: در لیگ سال جاری چهار تیم هستند که برای کسب اسم قهرمانی هزینه قابل توجهی نموده اند. تمام کوشش خود را خواهیم کرد که بتوانیم در خاتمه جزو تیم های برتر باشیم و نتیجه ای که در خور شأن باشگاه عظیم پیکان باشد کسب کنیم. مسئله مهم این است که مجموعه باشگاه پیکان همیشه از والیبال بانوان حمایت جدی داشته اند و باشگاه کوشش خوبی برای شکل گیری این تیم داشته که امیدواریم خروجی مطلوب و شایسته ای هم به همراه داشته باشد. موضوع اصلی حمایت از تیمداری و فعالیت حرفه ای بانوان خصوصا در رشته والیبال است که پیکان در این زمینه همچنان اراده جدی دارد و به مسئولیت خودش در این حوزه پایبند است.

سرمربی تیم والیبال بانوان پیکان اسم کرد: میانگین سنی تیم ما در این فصل زیر 23 سال است و بعضی از بازیکنان را از تست گیری جذب نموده ایم و به نوعی می خواهیم نسلی جوان و با انگیزه را به والیبال کشور معرفی کنیم که جایگزین نسل فعلی و پشتوانه والیبال ایران در سال های آینده خواهند بود. از آقای محمدی مدیر عامل باشگاه و همکاران ایشان به خاطر اعتماد و حمایت هایشان از تیم تشکر می کنم و امیدوارم در خاتمه بتوانیم جواب اعتماد باشگاه را با کسب نتایج مطلوب و در شأن نام و اعتبار والیبال پیکان بدهیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 8489

به "رشیدی: پیکان پشتوانه آینده تیم ملی است، کوشش کردیم جای خالی لژیونرها را پر کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشیدی: پیکان پشتوانه آینده تیم ملی است، کوشش کردیم جای خالی لژیونرها را پر کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید