رد رشوه میلیونی توسط ماموران پلیس امنیت فاتب

به گزارش مجله هاستفا، رئیس بازرسی پلیس امنیت عمومی تهران از رد رشوه 206 میلیون ریالی توسط 4 مأمور وظیفه شناس پلیس امنیت عمومی تهران اطلاع داد.

رد رشوه میلیونی توسط ماموران پلیس امنیت فاتب

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش ، سرهنگ بهنام ایرانمنش رئیس بازرسی پلیس امنیت عمومی تهران اظهار کرد: ماموران انتظامی پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران در پی انجام ماموریت و اجرای دستور قضایی مبنی بر دستگیری متهمان پرونده ای، به مخفیگاه آن ها در حوالی خیابان هجرت مراجعه و قصد تنظیم صورتجلسه قضایی و انتقال متهمان به پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران را داشتند که متهمان با صحت عمل ماموران انتظامی این پایگاه روبرو شدند.

وی با بیان اینکه متهمان در ازای معدوم سازی آثار جرم و عدم ثبت دقیق صورتجلسه قضایی به ماموران پیشنهاد مبلغ 206 میلیون ریال را دادند، ادامه داد: ماموران وظیفه شناس ضمن امتناع از قبول رشوه، در کمال صحت عمل وجه پیشنهاد شده را پس از دریافت، صورتجلسه کردند.

رئیس بازرسی پلیس امنیت عمومی تهران با بیان اینکه در مراسمی از سوی فرماندهی انتظامی تهران عظیم ماموران وظیفه شناس مورد تشویق نقدی قرار گرفتند، گفت: سامانه 197 پل ارتباطی پلیس با مردم است و شهروندان می توانند ضمن تماس با این سامانه هر گونه انتقاد، پیشنهاد، شکایت و تقدیر از ماموران انتظامی را گزارش نمایند.

  • رد رشوه توسط مامور پلیس از سوی خرده فروش سابقه دار موادمخدر

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 4701

به "رد رشوه میلیونی توسط ماموران پلیس امنیت فاتب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رد رشوه میلیونی توسط ماموران پلیس امنیت فاتب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید