دو گل درخشان جهانبخش معادلات را به هم زد ، او نمی رود

به گزارش مجله هاستفا، نویسنده مشهور انگلیسی با اشاره به دو بار گلزنی ستاره ایرانی در بازی های سخت یک ماه گذشته لیگ جزیره از خروج کامل نام این بازیکن از فهرست فروش اطلاع داد.

دو گل درخشان جهانبخش معادلات را به هم زد ، او نمی رود

به گزارش خبرنگاران به نقل از ورزش سه، در همان روزهای ابتدایی باز شدن پنجره زمستانی فوتبال اروپا شایعات و حدس های فراوانی در مورد انتقال علیرضا جهانبخش از برایتون به گوش می رسید اما درخشش غیرمنتظره ستاره 17 میلیون پوندی آن هم در بازی های مهم ابتدای سال نو میلادی تمام معادلات را به هم ریخت.

در شرایطی که تنها یکی دو روز به بسته شدن پنجره زمستانی فرصت باقی است مک کارتی نویسنده مشهور انگلیسی در تحلیل های خود از شرایط باشگاه های حاضر در لیگ برتر انگلیس مدعی شد دو بار گلزنی جهانبخش مقابل بورنموث همین طور گل استثنایی مقابل چلسی او را از فروش نجات داد تا گراهام پوتر بار دیگر برای اعتماد به آقای گل سابق هلند ترغیب گردد.

این نویسنده مدعی شد با حفظ جهانبخش کوشش های پوتر برای جذب یک مهاجم گلزن از جمله اولیویه ژیرو فرانسوی از باشگاه چلسی برای ترمیم ساختار گلزنی ادامه دارد گرچه بعید به نظر می رسد او به موفقیتی در این راه برسد تا برایتون تنها به همان خرید گمنام از بوکاجونیورز یعنی آلکسیس مک آلیستر 21 ساله دلخوش باشد که بعید است مهره ای مهم در راه بقا در لیگ جزیره باشد آن هم بدون تجربه بازی در اروپا.

  • جهانبخش زننده بهترین گل آسیایی های تاریخ لیگ جزیره

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 2579

به "دو گل درخشان جهانبخش معادلات را به هم زد ، او نمی رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو گل درخشان جهانبخش معادلات را به هم زد ، او نمی رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید