دعا های علی دایی و دوستدارانش می گیرد

به گزارش مجله هاستفا، پس از آنکه کریستیانو رونالدو در 2 فیفادی قبل تر به دلیل نیش خوردن از زنبور بازی تیم ملی پرتغال را از دست داد و نتوانست فاصله گل های ملی خود را که 8 تا از علی دایی 109 گله کمتر است، کمتر کند، در فیفادی قبلی هم تست کرونای او مثبت از آب درآمد و کریستیانو که متعجب شده بود و هیچ نشانه ای از ویروس چینی نداشت، هر چه آزمایش می داد باز هم نتیجه مثبت می شد.

دعا های علی دایی و دوستدارانش می گیرد

به همین ترتیب او 3 بازی ملی دیگر را هم از دست داد که یکی از آن ها مقابل حریف دلخواهش یعنی سوئد بود که پذیرای بیشترین گل های ملی این بازیکن به عنوان یک تیم بود. کرونا باعث شده رقابت های یورو 2020 هم دست کم یک سال به تعویق بیفتد. فرض کنید رونالدو با پرتغال در این مسابقات حضور می یافت که دست کم 3 بازی در مرحله گروهی می توانست به میدان برود، جدا از سه چهار مسابقه محبت آمیز و تدارکاتی برای آماده سازی پیش از این رقابت ها. رونالدو به همین سادگی همه این بازی ها را از دست داد تا نتواند حتی یک گل به گل های ملی اش اضافه کند.

او در بازی با اسپانیا هم به طرز عجیبی توپ را به تیر دروازه کوبید و در بازی با فرانسه نیز مدافعان تیم قهرمان دنیا و بازی تدافعی پرتغال زحمت متوقف کردن کریستیانو را کشید. حالا یک اتفاق دیگر در راستای توقف تعداد گل های ملی او در حال رخ دادن است. 2 باشگاه یوونتوس و ناپولی به دلیل فشردگی مسابقات باشگاهی و همچنین ریسک آزادسازی بازیکنان به مقصد اردو های تیم های ملی قصد دارند ملی پوشان خود را در فیفادی این دفعه ممنوع الخروج نمایند.

معلوم نیست یوونتوس بتواند حریف رونالدو گردد؛ که تعصب شدیدی به تیم ملی دارد و حاضر نیست هیچ مسابقه ای را با پیراهن پرتغال از دست بدهد. پرتغال در تعطیلات موقت فوتبال باشگاهی 3 بازی با فرانسه و کرواسی و آندورا دارد. شما اگر رونالدو بودید و برای ثبت یک رکورد تاریخی دیگر تنها به 8 گل ملی احتیاج داشتید، آیا از بازی مقابل آندورا چشم می پوشیدید؟ خصوصا اینکه این دیوگو پس از آنکه در لیورپول پیروز شد جای فیرمینو را در ترکیب ثابت لیورپول بگیرد، در تیم ملی پرتغال هم شاخ و شانه می کشد و در آخرین بازی این تیم 2 گل به تیم ملی سوئد زد تا کسی یاد جای خالی رونالدو نیفتد.

منبع:همشهری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: فرارو
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 5732

به "دعا های علی دایی و دوستدارانش می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعا های علی دایی و دوستدارانش می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید