دستیار پراندلی مغز متفکر استقلال می گردد؟!

به گزارش مجله هاستفا، 20 روز قبل بود که سرمربی استقلال در تمرین تیمش قبل از دربی به خبرنگاران گفت که قرار است از یک مربی ایتالیایی به نام مشاورش استفاده کند. طی این مدت برآورد های مختلفی درباره مربی مورد نظر فرهاد اجرا شده بود. از آنجلو آلسیو گرفته تا آنجلو گروسی (در بعضی سایت ها نام او رگوسی، نوشته شده است).

دستیار پراندلی مغز متفکر استقلال می گردد؟!

نهایتا دیروز فرهاد مجیدی به صورت رسمی از مشاور ایتالایی مورد نظرش رونمایی کرد. او کسی نیست جز گابریل پین که به جز تیم دوم پارما، در هیچ تیم دیگری سرمربیگری نکرده است. نکته جالب درباره گابریل پین اینکه او از سال 2005 تا سال 2019 دستیار چزاره پراندلی بوده و با او در فیورنتینا، تیم ملی ایتالیا، گالاتاسرای، والنسیا، النصر و جنوا همکار بوده و حالا قرار است تجربه اش را در اختیار استقلال قرار دهد.

حالا باید دید این مربی که با تیم ملی ایتالیا سابقه نایب قهرمانی در یورو 2012 و سومی جام کنفدراسیون ها در سال 2013 را دارد، چه تاثیری در عملکرد استقلال خواهد داشت.

فعلا مهمترین نکته این است که آیا او سال جاری می تواند در کنار استقلال حضور داشته باشد یا نه، چون بعضی اخبار حاکی از آن است که سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال با حضور خارجی تازه تحت هیچ عنوانی موافق نیستند و باید دید برنامه مجیدی برای مشاور ایتالیایی اش چه خواهد بود.

فوتبالی

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: فرارو
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 7927

به "دستیار پراندلی مغز متفکر استقلال می گردد؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستیار پراندلی مغز متفکر استقلال می گردد؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید