خبرنگاران کرونا 2400 واحد صنفی در کرمانشاه را به تعطیلی کشاند

به گزارش مجله هاستفا، کرمانشاه- خبرنگاران- رییس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه گفت: شیوع بیماری کرونا باعث شد تا 2 هزار و 400 واحد صنفی از 28 اسفند تا سرانجام روز هفتم فروردین و با رضایت صاحبانشان تعطیل شوند.

خبرنگاران کرونا 2400 واحد صنفی در کرمانشاه را به تعطیلی کشاند

پایگاه خبری پلیس روز جمعه به نقل از سرهنگ حسن حیدری گفت: در راستای تاکیدات ستاد مقابله با کرونا در استان کرمانشاه، ماموران پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی بازرسی های خود را از واحدهای صنفی مختلف گسترش داد.

وی ادامه داد: به همین دلیل از 28 اسفند سال گذشته تا هفتم فروردین امسال نسبت به بازرسی از 2 هزار و 522 واحد صنفی بازدید و تذکرات لازم برای رعایت بهداشت به آنها داده شد.

سرهنگ حیدری شرح داد: علاوه بر آن پلیس نظارت بر اماکن عمومی با هماهنگی صاحبان واحدهای صنفی نسبت به تعطیلی حدود 2 هزار و 400 واحد شامل قلیانسراها، کافی شاپ ها، کیف، کفش و پوشاک فروشی ها، نمایشگاه های اتومبیل، مشاوران املاک، طلا و جواهرفروشی ها، آرایشگاه ها و باشگاه های ورزشی، مراکز خدمات تلفن همراه و ... با رضایت صاحبانشان اقدام کردند.

رییس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه یادآور شد: همچنین در روزهای اخیر نسبت به تعطیلی مجتمع های تجاری و پاساژهای بزرگ شهر کرمانشاه نیز اقدام شد.

وی گفت: از دیگر اقدامات اجرا شده پلمب 372 واحد صنفی به دلیل توجه نکردن به مصوبات و اخطارهای صادر شده از سوی ستاد مقابله با کرونا مبنی بر رعایت بهداشت بوده است.

سرهنگ حیدری در انتها اظهارداشت: همچنین با تلاش ماموران، 15 لیتر الکل و 75 عدد اسپری محلول ضدعفونی تقلبی و خارج از شبکه توزیع نیز کشف و جمع آوری شد.

از زمان شیوع ببیماری کرونا تا به امروز 199 نفر در استان کرمانشاه به آن مبتلا شده اند که 24 نفر از این افراد جان خود را از دست داده اند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: ایرنا
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 3341

به "خبرنگاران کرونا 2400 واحد صنفی در کرمانشاه را به تعطیلی کشاند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کرونا 2400 واحد صنفی در کرمانشاه را به تعطیلی کشاند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید