خبرنگاران طرح ایجاد مرکز تحقیق و توسعه رشته اتومبیلرانی تقدیم کمیته ملی المپیک شد

به گزارش مجله هاستفا، تهران- خبرنگاران- سرپرست فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری در دیداری با رییس کمیته ملی المپیک، ضمن تقدیم طرح ایجاد مرکز تحقیق و توسعه این رشته، گزارشی از فعالیت های انجام شده را ارائه کرد.

خبرنگاران طرح ایجاد مرکز تحقیق و توسعه رشته اتومبیلرانی تقدیم کمیته ملی المپیک شد

مازیار ناظمی عصر امروز (چهارشنبه 27 فروردین ماه) با حضور در کمیته ملی المپیک ایران، ضمن ارائه گزارشی از فرایند فعالیتهای سه ماه اخیر فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به سیدرضا صالحی امیری، طرح ایجاد مرکز تحقیق و توسعه رشته اتومبیلرانی و موتورسواری را تقدیم وی کرد.

ناظمی با تقدیر از توجه مسوولان کمیته ملی المپیک به فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: خانواده بزرگ این رشته مجموعه ای از قهرمانان، متخصصان و بهترین های این رشته ورزشی هستند و جدای فعالیت در دو رشته اتومبیرانی و موتور سواری، در بخش های مهم اقتصادی، فرهنگی، پزشکی و علمی صاحب سمت و تاثیرات بسیار ارزشمند برای مردم و کشور هستند. این در حالی است که در کمتر از یک هفته از راه اندازی سامانه نام نویسی در تالار مشاهیر موتورسواری و اتومبیلرانی ایران حدود 150 نفر تا کنون از سراسر دنیا در این سامانه ثبت نام کرد اند.

سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با ارائه طرح ایجاد مرکز تحقیق و توسعه رشته اتومبیلرانی و موتورسواری به صالحی امیری کمیته ملی المپیک گفت : امیدوارم با حمایت رییس کمیته ملی المپیک بتوانیم به زودی عملیات احداث این مرکز را در مجموعه آزادی آغاز کنیم و هر چه سریع تر به مرحله بهره برداری از آکادمی آموزشی فدراسیون موتوسواری و اتومبیلرانی برسیم. در حال حاضر هم با برگزاری دوره های آنلاین و غیر حضوری سعی در پیشبرد اهداف آموزشی فدراسیون و ارتقای سطح آکادمیک این رشته ورزشی را داریم.

رییس کمیته ملی المپیک در این نشست با تشکر از مجموعه اقدامات اجرا شده و استقبال از برگزاری دوره های آنلاین و غیر حضوری گفت: از ایجاد مرکز تحقیق و توسعه این فدراسیون حمایت می کنیم و معقتدم پایه بسیاری از موفقیت ها از آموزش صحیح آغاز می شود و قطعا نگاه توسعه ای سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به آینده این رشته مورد اقبال و حمایت قهرمانان و پیشکسوتان این رشته قرار خواهد گرفت.

صالحی امیری با اشاره به اهمیت حفظ هویت فرهنگی ورزش کشور و تقدیر از ایجاد سامانه تالار مشاهیر فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ایران گفت: حضور نمادهای قهرمانان این رشته در موزه ورزش ایران و همینطور تاریخ شفاهی بخشی از برنامه های فدراسیون برای معرفی و حفظ هویت این رشته پرطرفدار خواهد بود. راه اندازی این سامانه دستاورد های مثبتی به دنبال خواهد داشت.

رییس کمیته ملی المپیک ایران علاوه بر این از سرپرست فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری برای حضور در نشست هیات اجرایی و ارائه گزارش عملکرد و ارائه طرح ایجاد مرکز تحقیق و توسعه رشته اتومبیرانی و موتور سواری دعوت کرد.

صالحی امیری نیز دعوت مازیار ناظمی را برای بازدید از امکانات این فدراسیون در مجموعه ورزشی آزادی پذیرفت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: ایرنا
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 3661

به "خبرنگاران طرح ایجاد مرکز تحقیق و توسعه رشته اتومبیلرانی تقدیم کمیته ملی المپیک شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران طرح ایجاد مرکز تحقیق و توسعه رشته اتومبیلرانی تقدیم کمیته ملی المپیک شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید