خبرنگاران شمار بیکاران در آمریکا همچنان بالای 600 هزار نفر در هفته است

به گزارش مجله هاستفا، تهران- خبرنگاران- براساس آمار وزارت کار آمریکا در هفته گذشته تعداد 684 هزار نفر در کشور درخواست دریافت مزایای بیکاری کردند.

خبرنگاران شمار بیکاران در آمریکا همچنان بالای 600 هزار نفر در هفته است

به گزارش خبرنگاران از فوربس، در ادامه موج بیکاری در آمریکا به علت شیوع ویروس کرونا و تاثیر آن بر بازار کار و اقتصاد، براساس آمار وزارت کار آمریکا که در پنجشنبه منتشر شد، 684 هزار نفر دیگر از شهفرایندان ایالات متحده از دولت جو بایدن درخواست دریافت یاری هزینه بیکاری کردند.

ادامه فرایند افزایش شمار بیکاران در آمریکا در حالی رخ می دهد که بیشترین واکسن بیماری کووید 19 در ایالات متحده توزیع شده و انتظار میرفت که با توزیع بیشمار واکسن اقتصاد آمریکا بتواند تا حدودی راستا بهبودی را طی کند.

با شروع فرایند واکسیناسیون توسط دولت بایدن، تعدادی از ایالات در آمریکا محدودیت های کرونا در حوزه تجارت و بازار کار را لغو نموده اند.

طبق آمار وزارت کار در آمریکا در حال حاضر شمار 19 میلیون نفر در ایالات متحده مزایای بیکاری کرونا از دولت دریافت می نمایند.

بیشترین تعداد درخواست مزایای بیکاری در آمریکا در مارس (فروردین) سال گذشته رخ داد. در این ماه بیش از 6.9 میلیون نفر از دولت ترامپ درخواست یاری هزینه بیکاری شدند.

جانت یلن وزیر خزانه داری آمریکا با توجه به آمار بیکاران در کشور گفت که او معتقد است اقتصاد سال آینده ممکن است به اشتغال کامل بازگردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: ایرنا
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 7007

به "خبرنگاران شمار بیکاران در آمریکا همچنان بالای 600 هزار نفر در هفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شمار بیکاران در آمریکا همچنان بالای 600 هزار نفر در هفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید