خبرنگاران تعطیلی نوبتی ادارات خوزستان شامل کارکنان مراکز بهداشتی و درمانی نمی شود

به گزارش مجله هاستفا، اهواز- خبرنگاران- مدیر کل روابط عمومی استانداری خوزستان گفت:طرح نوبتی تعطیلی کارکنان ادارات این استان شامل حال کارکنان مراکز درمانی و بهداشتی نمی شود.

خبرنگاران تعطیلی نوبتی ادارات خوزستان شامل کارکنان مراکز بهداشتی و درمانی نمی شود

سعید رضوانی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: شب گذشته به دستور استاندار به منظور جلوگیری از سرایت ویروس کرونا به همه دستگاه ها و نهادهای طرح 50درصدی حضور کارکنان در ادارات ابلاغ شد تا کارکنان بتوانند یک روز درمیان سرکار خود حاضر شوند.

وی تاکید کرد: این ابلاغیه شامل حال کارکنان دانشگاه های علوم پزشکی استان، کارکنان بخشهای درمانی و مرتبط با آن نمی شود.

مدیر کل روابط عمومی استانداری خوزستان با تقدیر و تشکر از جانفشانی های پرستاران و کادرهای درمانی توضیح داد: پس از بروز اولین مورد مبتلا به ویروس کرونا در سطح استان دانشگاه علوم پزشکی با تمام قدرت امکانات خود را پای کار آورد و مقابله با آن را شروع کرد.

وی تاکید کرد: در هفته اخیر فرایند اقدامات برای مقابله با ویروس خوب بوده و تاحدودی شرایط کنترل شده است اما همچنان نیاز به تلاش بیشتر داریم.

رضوانی ادامه داد: در کنار همه اقداماتی که دستگاه های اجرایی و دانشگاه های علوم پزشکی در دست انجام دارند از مردم نیز می خواهیم با خودمراقبتی و رعایت نکات بهداشتی نیز به مقابله با این ویرورس بپردازند

به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از زمان شروع اپیدمی ویروس کرونا در استان تا به امروز 50 مورد ابتلای قطعی در استان خوزستان به ثبت رسیده است که 12 نفر از آنان فوت شده اند.

کرونا مانند سایر ویروس های تنفسی است که در افراد دارای نقص ایمنی مانند بیماران دیابتی، دیالیزی و دارای بیماری های خود ایمنی می تواند خطرناک باشد و مرگ و میر آن تا به امروز بیش از سه درصد گزارش نشده است.

این ویروس که به تازگی با منشا چین پیدا شده یک ویروس ناشناخته است و در حال حاضر تنها راه مقابله با آن رعایت بهداشت فردی و حاضر نشدن در اجتماعات و محافل عمومی است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: ایرنا
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 3013

به "خبرنگاران تعطیلی نوبتی ادارات خوزستان شامل کارکنان مراکز بهداشتی و درمانی نمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تعطیلی نوبتی ادارات خوزستان شامل کارکنان مراکز بهداشتی و درمانی نمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید