حضور سه فیلم ایرانی در جشنواره فیلم کوتاه ایتالیا

به گزارش مجله هاستفا، سه فیلم کوتاه ایرانی بلک آوت (خاموشی)، پدر من و مصطفی در جشنواره فیلم کوتاه چفالو ایتالیا حضور می یابند.

حضور سه فیلم ایرانی در جشنواره فیلم کوتاه ایتالیا

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، پیمان شاه محمدی تهیه کننده و پخش کننده سینما از حضور سه فیلم کوتاهی که تهیه کنندگی مشترک و پخش آن ها را بر عهده دارد در فستیوالی در کشور ایتالیا خبر داد و گفت: فیلم های کوتاه بلک آوت (خاموشی)، پدر من و مصطفی که هر سه آن ها در کارنامه حرفه ای من، بازخورد خوبی در بین جشنواره های داخلی و خارجی و همینطور رسانه ها داشته اند، در فهرست آثار منتخب هفتمین دوره جشنواره فیلم Cefalù در کشور ایتالیا در سال 2021 هستند. این جشنواره از اول می تا 31 آگوست برابر با 11 اردیبهشت تا 9 شهریور 1400 در شهر پالرمو ایتالیا برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این سه فیلم با مضامین مهاجرت، تبعیض و جایگاه فردی و اجتماعی ساخته شده اند، عنوان کرد: فیلم کوتاه خاموشی به کارگردانی مجتبی میرشکاری فیلمساز ایرانی ساکن آمریکا و فیلم های کوتاه مصطفی و پدر من به کارگردانی علیرضا تیموری فیلمساز ایرانی ساکن کشور سوئد در جشنواره حضور دارند که این سه فیلم چندمین همکاری مشترک من با هنرمندان ایرانی خارج از کشور به حساب می آید.

شاه محمدی تهیه کننده مشترک و پخش کننده مستقل فیلم کوتاه درباره این جشنواره ایتالیایی توضیح داد: جشنواره فیلم Cefalù در کشور ایتالیا، با هدف ارتقای دانش و اشاعه سینما در تمام اشکال هنری و با روحیه ای از آزادی و گفتگو شروع به کار کرده است. این جشنواره به عنوان سهمی در شناخت بهتر تاریخ سینما، مرور گذشته و ادای احترام به شخصیت های برجسته تاریخ سینما برگزار می شود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 6623

به "حضور سه فیلم ایرانی در جشنواره فیلم کوتاه ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور سه فیلم ایرانی در جشنواره فیلم کوتاه ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید