جریمه خوردروهای فاقد معاینه فنی

به گزارش مجله هاستفا، مدیر مرکز معاینه فنی شهرداری شهرکرد از اعمال قانون و جریمه خودروهای بدون معاینه فنی از 15 اردیبهشت 99 اطلاع داد.

جریمه خوردروهای فاقد معاینه فنی

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، رضا جهانبخش، در گفت وگو با خبرنگاران، از اعمال قانون و جریمه خودروهای بدون معاینه فنی از 15 اردیبهشت 99 اطلاع داد و اظهار کرد: مراکز معاینه فنی از ساعت 7:30 صبح تا 8 شب به صورت یکسره مشغول فعالیت هستند.

مدیر مرکز معاینه فنی شهرداری شهرکرد در استان چهارمحال و بختیاری اضافه نمود: در راستای قطع شیوع ویروس کرونا طرح فاصله گذاری اجتماعی در مراکز معاینه اجرا شده است.

وی شرح داد: خودروهای فراوری سال 1394 و ما قبل از آن و خوردروهای وارداتی فراوری 2015 مشمول دریافت معاینه فنی هستند، پرسنل مراکز معاینه فنی با انجام پروتکل های بهداشتی به صورت شیفتی مشغول فعالیت در این مراکز هستند.

جهانبخش گفت: پیش از این تعداد مراجعات به مراکز فنی در اسفند ماه سال 97، 3000 مورد بود اما در اسفندماه 98 تعداد مراجعه کنندگان به 400 مورد رسیده است، از شهروندان درخواست می گردد که پیش از مراجعه به مراکز معاینه فنی عیوب ظاهری خودرو از جمله لاستیک و غیره را برطرف نموده تا از مراجعه مجدد آن ها خودداری گردد.

مدیر مرکز معاینه فنی شهرداری شهرکرد اضافه نمود: در چهارمحال و بختیاری تعداد 10 مرکز معاینه فنی و از این تعداد حدود 2 مرکز در منطقه شهرکرد مشغول به فعالیت است، تست CNG خودرو با مجهزترین دستگاه در کمتر از 20 دقیقه با همکاری شهرداری شهرکرد و معاونت ترافیک در مرکز معاینه فنی شهرداری شهرکرد انجام می گردد.

وی گفت: ضدعفونی این مراکز به صورت روزانه در 2 نوبت با همکاری شهرداری شهرکرد و با ماشین آبپاش و توسط پرسنل مرکز معاینه فنی نسبت به خودروهای مراجعه کننده انجام می گردد.

جهانبخش اعلام نمود: ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی دست در اختیار کلیه پرسنل این مراکز قرار داده شده است، با توجه به شیوع ویروس کرونا پرسنل مراکز معاینه فنی خودرو از وارد شدن به داخل خودرو خودداری نموده و افراد مراجعه کننده با هدایت پرسنل تست خودرو خود را انجام می دهند.

مدیر مرکز معاینه فنی شهرداری شهرکرد در انتها به کاهش تعداد مراجعه کنندگان اشاره نمود و اضافه نمود: روزانه حداقل بین 80 تا 90 مراجعه کننده به مرکز معاینه فنی خودرو وجود داشت که در حال حاضر این تعداد یک سوم کاهش پیدا نموده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 3881

به "جریمه خوردروهای فاقد معاینه فنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جریمه خوردروهای فاقد معاینه فنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید