توزیع 1000 لیتر مواد ضدعفونی کننده رایگان بین باشگاه ها در شیراز

به گزارش مجله هاستفا، خبرنگاران/فارس مسئول امور باشگاه های اداره ورزش و جوانان شیراز گفت: با توجه به بازگشایی باشگاه ها، بالغ بر هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده به شکل رایگان بین این اماکن توزیع شده است.

توزیع 1000 لیتر مواد ضدعفونی کننده رایگان بین باشگاه ها در شیراز

جواد کشاورز شنبه 10 خرداد در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به بازگشایی باشگاه های ورزشی و لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی در این اماکن، 1000 لیتر محلول ضدعفونی کننده سطوح، با همکاری باشگاه احد و سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز، بین بعضی از باشگاه داران توزیع شده است.

این مقام مسئول اعلام نمود که با برنامه ریزی های صورت گرفته و در مرحله دوم از این طرح، برنامه ریزی شده در مرحله دوم این طرح، مواد ضد عفونی کننده به سایر باشگاه های ورزشی نیز اختصاص خواهد یافت.

کشاورز اضافه نمود: باشگاه دارانی که مجوز بازگشایی دریافت نموده اند، در مورد رعایت پروتکل های بهداشتی با هدف ممانعت از شیوع کروناویروس، متعهد هستند و بازرسان اداره ورزش و جوانان شیراز بر فعالیت آنها نظارت خواهند داشت.

مسئول امور باشگاه های اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز اعلام نمود: مسائل باشگاه ها و تسهیلات برای باشگاه های متضرر در دست پیگیری است و امیدواریم بخشی از ضرر باشگاه ها جبران گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 4180

به "توزیع 1000 لیتر مواد ضدعفونی کننده رایگان بین باشگاه ها در شیراز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع 1000 لیتر مواد ضدعفونی کننده رایگان بین باشگاه ها در شیراز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید