تعطیلی استخرها و اماکن ورزشی آبی در یزد

به گزارش مجله هاستفا، مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: با توجه به فرایند رو به افزایش مجدد ویروس کرونا در استان یزد، استخرها و اماکن ورزشی آبی استان تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود.

تعطیلی استخرها و اماکن ورزشی آبی در یزد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، مسعود شریعتی اضافه کرد: در پنجمین جلسه کمیته تطبیق ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا، تصمیمات جدیدی اتخاد و اطلاع رسانی شده که در بحث ورزش و بازگشایی مکان های ورزشی نیز تصمیم گیری شده است.

وی اظهارکرد: در این راستا با توجه شرایط جدید کرونا و شرایط هشدار در استان یزد تا اطلاع ثانوی کلیه اماکن ورزش های آبی اعم از استخر، سونا و جکوزی، مجاز به فعالیت نیستند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان ادامه داد: همچنین مصوب شد سایر اماکن ورزشی با رعایت کامل دستورالعمل ها و ضوابط بهداشتی و براساس دستورالعمل های ابلاغی ستاد ملی کرونا مجاز به فعالیت هستند و در صورت رعایت نکردن ضوابط بهداشتی پلمب خواهند شد.

وی ضمن هشدار به اهالی ورزش خصوصاً باشگاه های بدنسازی و استخرداران، گفت: انتظار داریم به منظور حفظ سلامت ورزشکاران و جلوگیری از تعطیلی مجدد رویدادها و اماکن ورزشی، اهالی ورزش با دقت حداکثری نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی اهتمام ورزند.

شریعتی اضافه کرد: نظارت بر حسن اجرای دستورالعمل های مذکور به طور مستمر و موکد توسط بازرسان اداره کل ورزش و جوانان استان و هیات پزشکی ورزشی ادامه خواهد داشت و با متخلفان برخورد می شود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 4494

به "تعطیلی استخرها و اماکن ورزشی آبی در یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی استخرها و اماکن ورزشی آبی در یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید