تحقیقات نماینده جمهوریخواه در خصوص انحصارطلبی مایکروسافت

به گزارش مجله هاستفا، جیم جردن، نماینده جمهوریخواه کمیته قضایی مجلس نمایندگان در پی آنالیز عملکرد شرکت مایکروسافت است تا معین گردد این شرکت رفتار انحصارطلبانه داشته است یا خیر.

تحقیقات نماینده جمهوریخواه در خصوص انحصارطلبی مایکروسافت

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از سی ان بی سی، همزمان با آنالیز عملکرد شرکت های آمازون، فیس بوک، گوگل و اپل به وسیله مجلس نمایندگان آمریکا برای پی بردن به مقدار انحصارطلبی آنها، قرار است تحقیقات مستقلی در این زمینه در ارتباط با شرکت مایکروسافت صورت بگیرد.

جردن نامه ای برای براد اسمیث رئیس شرکت مایکروسافت ارسال نموده و خواهان اعلام نظر وی در این زمینه شده که آیا باید شرکت مایکروسافت هم در قالب طرح مقابله با انحصار مذکور مورد آنالیز قرار بگیرد یا خیر.

اگر قوانین ضدانحصار نوی در خصوص این 5 شرکت وضع گردد، کسب و کارهای آنها به طور کامل تحت تاثیر قرار می گیرد. در عین حال با توجه به اینکه مایکروسافت از ابتدا هدف تحقیقات مذکور نبوده، ممکن است تاثیر این قوانین بر شرکت مذکور متفاوت باشد.

مایکروسافت دارای سرمایه ای 600 میلیارد دلاری در بازار و 50 میلیون کاربر ماهانه فعال و 100 هزار کاربر تجاری ماهانه فعال است و تحمیل قوانین نو ضدانحصار به آن هر چند به صورت محدود می تواند به عایدی این شرکت آسیب جدی بزند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 8144

به "تحقیقات نماینده جمهوریخواه در خصوص انحصارطلبی مایکروسافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحقیقات نماینده جمهوریخواه در خصوص انحصارطلبی مایکروسافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید