تبیین فلسفه تدفین شهدای گمنام در کشور برای زائران خارجی راهیان نور

به گزارش مجله هاستفا، خبرنگاران: کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در راستای ترویج فرهنگ شهادت و پایداری اقدام به توزیع محصولات فرهنگی و کتاب معراج در بین زائرین راهیان نور نموده است. بروشور عربی- انگلیسی ویژه زائران خارجی هم از همین محصولات است.

تبیین فلسفه تدفین شهدای گمنام در کشور برای زائران خارجی راهیان نور

کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در راستای ترویج فرهنگ شهادت و پایداری اقدام به توزیع محصولات فرهنگی و کتاب معراج در بین زائرین راهیان نور نموده است. مسئول روابط عمومی کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در مصاحبه با خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: محصولات فرهنگی فراوری شده هم اکنون در معراج شهدای اهواز(پادگان شهید محمودوند) به زائران مناطق عملیاتی اردوهای راهیان نور داده می گردد. این محصولات شامل کتاب معراج، بروشور معراج و بروشور عربی- انگلیسی ویژه زائران خارجی است.

وی اضافه نمود:کتاب معراج شامل بخش های مختلفی همچون گمنامی در سیره شهدا که به موضوع خاکسپاری شهدای گمنام اشاره دارد، شهدای گمنام که به فلسفه تدفین شهدای گمنام می پردازد، در دانشگاه ها که شهدای گمنام در کلام مهمانان خارجی ایران را بازگو می نماید. این کتاب به زودی در کتابخانه دیجیتال سایت تفحص شهدا در اختیار عموم گذاشته خواهد شد.

مسئول روابط عمومی کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه توضیح داد: بروشور معراج که به معرفی معراج شهدای اهواز ، توضیح زندگی شهید محمودوند(شهید تفحص)، تاریخچه ای از تفحص، شهدای شاخص مفقود همچون شهید ردانی پور شهید باکری شهید تجلایی و... که هنوز پیکرشان پیدا نشده است و زندگینامه نخستین شهید تفحص پرداخته است. بروشور عربی- انگلیسی هم برای معرفی معراج شهدا و فلسفه حرم شهدای گمنام در سراسر کشور می پردازد که برای زائران خارجی طراحی شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: تسنیم
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 2762

به "تبیین فلسفه تدفین شهدای گمنام در کشور برای زائران خارجی راهیان نور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبیین فلسفه تدفین شهدای گمنام در کشور برای زائران خارجی راهیان نور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید