تالار های عروسی چه زمانی بازگشایی می گردد؟

به گزارش مجله هاستفا، معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی تهران عظیم توضیحاتی را درباره زمان بازگشایی تالار های پذیرایی ارائه کرد و گفت: تالار ها نیز همانند سایر صنوف که بازگشایی شدند، می توانند به زودی و پس از تصویب ستاد ملی کرونا و دریافت مجوز و پروتکل های بهداشتی فعالیت خود را آغاز نمایند.

تالار های عروسی چه زمانی بازگشایی می گردد؟

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی تهران عظیم توضیحاتی را درباره زمان بازگشایی تالار های پذیرایی ارائه کرد و گفت: تالار ها نیز همانند سایر صنوف که بازگشایی شدند، می توانند به زودی و پس از تصویب ستاد ملی کرونا و دریافت مجوز و پروتکل های بهداشتی فعالیت خود را آغاز نمایند.

سرهنگ نادرمرادی، با اشاره به تشکیل جلسه ای در استانداری تهران، اظهار کرد: این جلسه در استانداری تهران و با ریاست حسن بیگی معاون استاندار تشکیل شد و در مورد ادامه داشتن کرونا در کشور توضیحات و تأکیداتی صورت گرفت که در جریان آن معاون استاندار تأکید کردند که کرونا ادامه داشته و مسئولان ذیربط باید به زیر مجموعه های خود تأکید نمایند که حتما پروتکل های بهداشتی، فاصله اجتماعی و بهداشت را رعایت نمایند و فکر ننمایند که کرونا تمام شده است.

وی ادامه داد: بر همین اساس برنامه ریزی شد که چند گروه متشکل از دانشگاه های علوم پزشکی، بازرسان اصناف و پلیس اماکن عمومی، استانداری و سازمان حمایت برای بازرسی سطح تهران تشکیل گردد و این بازرسان با گشت در سطح شهر در صورت مشاهده عدم رعایت موارد بهداشتی، باید تذکرات لازم را به صنوف ارائه نمایند و در صورت عدم توجه، اخطار قانونی داده و در نهایت نیز اگر رعایت نشد، برخورد قانونی انجام گردد.

مرادی اضافه کرد: درست است که آمار فوتی ها و میزان بستری های کرونا کمتر شده، ولی تعداد افراد مبتلای شناسایی شده افزایش یافته است و این روز ها نیز مردم در اخبار شاهد این افزایش آمار هستند؛ بنابراین در این جلسه تأکید شد که با توجه به بازگشایی همه صنوف، اگر پروتکل های بهداشتی رعایت نگردد، قطعاً با مسائل عدیده ای روبه رو خواهیم شد.

وی با بیان اینکه قرار است به وسیله رسانه ها و صدا و سیما مسئولان تذکرات لازم و لزوم توجه بیشتر به موارد بهداشتی را مطرح نمایند، ادامه داد: بازرسی های مشترک نیز پس از اینکه هر بخش، افراد مورد نظر خود را معرفی کرد، با مدیریت ستاد کرونا کار خود را احتمالاً از خاتمه هفته جاری آغاز می نمایند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت در مورد بازگشایی تالار های پذیرایی نیز گفت: قرار بود موضوع بازگشایی تالار های پذیرایی روز گذشته در ستاد ملی کرونا مطرح گردد که نشد. اما امروز طی پیگیری های به عمل آمده از آقای زالی، فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران قرار شد اتحادیه تالار های پذیرایی نامه را به اتاق اصناف تهران ارائه نمایند که این کار نیز انجام شد و این نامه به ستاد ملی کرونا برای آنالیز بازگشایی این صنف ارسال شد.

وی اضافه کرد: ان شاالله تالار ها نیز همانند سایر صنوف که بازگشایی شدند، می توانند فعالیت خود را پس از تصویب ستاد ملی کرونا و دریافت مجوز و پروتکل های بهداشتی، آغاز نمایند که با بازشدن تالار ها دیگر هیچ واحد صنفی تعطیل شده ای وجود نخواهد داشت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 4234

به "تالار های عروسی چه زمانی بازگشایی می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تالار های عروسی چه زمانی بازگشایی می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید