بی مسئولیتی سلامت کل افراد جامعه را به خطر می اندازد

به گزارش مجله هاستفا، یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که امروز استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برای هر یک از شهروندان یک مسئولیت اجتماعی تلقی می شود که بی تفاوتی نسبت به آن سلامت کل افراد جامعه را به خطر می اندازد.

بی مسئولیتی سلامت کل افراد جامعه را به خطر می اندازد

اسماعیل حسین زهی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به مسئولیت هر یک از شهروندان در مقابله با کرونا بیان نمود: اگر مردم در مقابله با کرونا همکاری نداشته باشند و مسئولیت اجتماعی خود را که استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی می باشد نادیده بگیرند ما نمی توانیم در مبارزه با این ویروس پیروز شویم.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه امروز لازم است که مردم نسبت به توصیه های ستاد ملی مقابله با کرونا و دستورالعمل های وزارت بهداشت و درمان توجه داشته باشند، اظهار کرد: هر یک از شهروندان باید استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی را یک مسئولیت اجتماعی برای خود تلقی کنند. همان طور که همه می دانند امروز ما راهی جز پیشگیری نداریم و برای پیروزیت در مبارزه با این ویروس باید زنجیره ابتلا را قطع کنیم.

کننده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی شرح داد: کشورهایی که توانسته اند در مقابله با این ویروس گام های مثبتی بردارند تنها با همکاری مردم و آگاهی آنان نسبت به استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی که امروز برای هر یک از شهروندان یک مسئولیت تلقی می شود پیروز شده اند.

حسین زهی تاکید کرد: رسانه ها و همه افرادی که تریبون در دست دارند وظیفه خطیری در افزایش آگاهی مردم نسبت به این ویروس و شناخت مردم از مسئولیت خود برعهده دارند. رسانه ها باید مردم را از مسئولیت خود آگاه کرده و آنان را به رعایت پروتکل های بهداشتی سوق دهد.

این عضو کمیسیون عمران مجلس در خاتمه گفت: مسئولان نیز با تامین امکانات و اقلام بهداشتی با قیمت مناسب می توانند زمینه استفاده مردم از ماسک را فراهم کنند. خوشبختانه براساس آمار امروز 70 درصد مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند، اما برای پیروزیت در رویارویی با این ویروس باید 100 درصد مردم نسبت به مسئولیت اجتماعی خود آگاه شده و پروتکل ها را جدی بگیرند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 4881

به "بی مسئولیتی سلامت کل افراد جامعه را به خطر می اندازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بی مسئولیتی سلامت کل افراد جامعه را به خطر می اندازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید